کد خبر : 2074071 | 12 مهر 1403 ساعت 01:29 | 5.6K بازدید | 6 دیدگاه

شب درخشان امیلیانو مارتینز مقابل بایرن

سوپرسیو‌های دیبو به یاد فینال جام‌ جهانی!

شیرجه‌های مارتینز مقابل خروج سبک‌سرانه نویر: تکلیف مسابقه شگفت‌آور ویلا پارک را دو دروازه‌بان روشن کردند.

سوپرسیو‌های دیبو به یاد فینال جام‌ جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا در شبی که امیلیانو مارتینز به هیچ عنوان خیال گل خوردن نداشت با نتیجه ۱-۰ از سد بایرن مونیخ گذشت و یکی از غیرمنتظره‌ترین نتایج هفته دوم لیگ قهرمانان را رقم زد.

دیبو مارتینز نقش پررنگی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و خیلی‌ها او را با سیو تک به تک مقابل رندال کولو موانی در دقیقه ۱۲۳ فینال مسابقات به یاد دارند، یک نمایش به یاد ماندنی دیگر نیز از خود برجای گذاشت. نمایشی که شاید تا سال‌های سال از ذهن ونسان کمپانی پاک نشود.

مارتینز در پنجمین دقیقه بازی و درحالی که هنوز کامل گرم نشده بود، ضربه سر عالی هری کین را روی ارسال کنراد لایمر با پا مهار کرد و اولین سیو زیبای خود در این مسابقه را ثبت کرد.

2089852

در دقیقه ۳۹، دفاع چند لایه شاگردان امری اجازه نفوذ به باوارایی‌ها را نمی‌داد تا میشل اولیسه اقدام به شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه کند. ضربه فنی و دیدنی اولیسه را اما مارتینز با دست مخالف و به شکل منحصر به فرد راهی کرنر کرد.

پنج دقیقه بعد از این مهار، مارتینز این بار کنراد لایمر را در مصافی تک به تک از زاویه بسته ناکام گذاشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید‌.

2089851

اوج درخشش مارتینز در این بازی، در پنج دقیقه پایانی رقم خورد. جایی که ابتدا در دقیقه ۹۰، جمال موسیالا با پاس در عمق خود اولیسه در مقابل مارتینز تک به تک کرد و می‌رفت تا دروازه استون ویلا باز شود اما ایستادگی عالی او و مهار این ضربه با پا، بازهم منجر به ناامیدی شاگردان ونسان کمپانی شد‌.

در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده و درحالی که همه بازیکنان بایرن برای گلزنی روی ارسال کرنر در محوطه جریمه استون ویلا حضور داشتند، ارسال ژائو پالینیا با ضربه سر هری کین در شش قدم همراه شد اما باز هم دیبو مارتینز بود که با شیرجه تماشایی خود این توپ را با دو دست دفع کرد و آخرین امید بایرن برای جبران نتیجه نیز از بین رفت.

2089853

جالب آنکه مارتینز تنها پنج روز پیش به علت انجام حرکات غیراخلاقی بعد از شکست آرژانتین مقابل کلمبیا در مقدماتی جام جهانی، با محرومیت دو جلسه‌ای از همراهی تیم ملی کشورش همراه شد تا در تعطیلات پیش رو همچنان در تمرینات استون ویلا حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها