کد خبر : 2074066 | 12 مهر 1403 ساعت 01:12 | 2K بازدید | 15 دیدگاه

لایپزیش 2-3 یوونتوس: تیم موتا 10 نفره هم می‌برد

یوونتوس در یک دیدار دشوار از هفته دوم رقابت‌های گروهی چمپیونزلیگ با نتیجه 3-2 لایپزیش را شکست داد.

لایپزیش 2-3 یوونتوس: تیم موتا 10 نفره هم می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی لایپزیش به میدان رفت و با نتیجه 3-2 در یک دیدار پرماجرا به برد رسید.

ویدئو: 354755


ترکیب تیم‌ها:

لایپزیش: گولاسی، گیرترویدا، اوربان، لوکبا، رائوم، سیمونز، هایدارا، سِیوالد، بومگارتنر، اوپندا، ششکو

یوونتوس: میشل دی گرگوریو، کامبیاسو، برمر، کالولو، ساوونا، فاجولی، مک‌کنی، ایلدیز، کوپماینرز، گونزالس، ولاهوویچ


یووه بازی خارج از خانه را با بدشانسی آغاز کرد چون هنوز چیزی از بازی نگذشته بود که برمر و گونزالس به دلیل مصدومیت از زمین خارج شدند و فدریکو گاتی و سرجیو کونسیسائو به ترکیب اضافه شدند.

بازی از سوی دو تیم تقریبا پایاپای دنبال می‌شد که گل بنجامین ششکو در دقیقه 30 به میزبان انرژی بیشتری داد و حملات متمرکزتری را روی دروازه یووه اجرا می‌کرد. بعد از گل اول لایپزیش به خوبی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت تا به یوونتوس حتی اجازه ایجاد کوچکترین خطری را ندهد و نیمه را با برد 1-0 پشت سر بگذارد.

پایان نیمه اول

نیمه دوم برای یووه متفاوت بود و گل زودهنگام دوشان ولاهوویچ در دقیقه 50 به آن‌ها کمک کرد که با روحیه بیشتر در مقابل ورزشگاه مملو از تماشاگر لایپزیش به بازی ادامه دهند. 

با این حال خوشحالی تیم تیاگو موتا خیلی دوام نداشت و اخراج میشل دی‌گرگوریو در دقیقه 58 مجددا آن‌ها را در موقعیت سختی قرار داد. یوونتوس خیلی زود گل دوم را دریافت کرد.

ارسال ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه پس از برخورد با دست وستون مک‌کنی خطای پنالتی اعلام شد و بنجامین ششکو در دقیقه 65 دومین گل خود را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند تا شرایط برای بیانکونری‌ سخت‌تر شود.

برخلاف پیش‌بینی‌ها تیم ایتالیایی خیلی زود به گل تساوی رسید و این ولاهوویچ بود که دقیقه 68 نتیجه را به تساوی کشاند. بازی با فشار لایپزیش پیگیری می‌شد که کونسیسائو در دقیقه 82 سومین گل را برای یووه به ثمر رساند و آن‌ها به سختی این برتری را حفظ کردند تا بازی خارج از خانه را با سه امتیاز مهم پشت سر بگذارند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

لایپزیش 1-0 یوونتوس

2089821

ششکو پس از کنترل سانتر دیدنی اوپندا موفق شد در موقعیت تک به تک ضربه والی پر قدرت خود را به تیرک افقی بکوبد و در دقیقه 30 دروازه یوونتوس را باز کند.

لایپزیش 1-1 یوونتوس

2089822

دوشان ولاهوویچ در بهترین زمان ممکن خود را در مسیر ارسال کامبیاسو به سمت دروازه قرار داد تا در دقیقه 50 گل تساوی را به ثمر برساند.

لایپزیش 2-1 یوونتوس

2089823

ششکو این بار موفق شد دروازه ماتیا پرین که به جای دی گرگوریو وارد زمین شده بود را باز کند و ضربه پنالتی را در دقیقه 65 برخلاف شیرجه دروازه‌بان به تور دروازه یوونتوس بچسباند.

لایپزیش 2-2 یوونتوس

2089824

ولاهوویچ با پرس در نیمه حریف توپ را دریافت کرد و پس از چند گام بلند به سمت محوطه جریمه موفق شد با ضربه قوس‌دار پای چپ در دقیقه 68 دوباره بازی را به تساوی بکشد.

لایپزیش 2-3 یوونتوس

2089825

کونسیسائو یک گل انفرادی دیدنی به ثمر رساند و موفق شد با عبور از مدافع مقابل خود پس از ورود به محوطه جریمه با ضربه زمینی پای چپ در دقیقه 82 گل برتری یوونتوس را وارد دروازه لایپزیش کند.

دیدگاه‌ها