کد خبر : 2074064 | 12 مهر 1403 ساعت 09:01 | 53.4K بازدید | 19 دیدگاه

هیچ خبری از مجید حسینی نیست؛

مدافع محبوب استقلالی‌ها 8 ماه‌ و‌ نیم دور از میادین!

کایسری اسپور بدون مدافع ایرانی خود تمرینات این فصل را دنبال کرده است.

مدافع محبوب استقلالی‌ها 8 ماه‌ و‌ نیم دور از میادین!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجید حسینی یکی از طولانی‌ترین مصدومیت‌ها را بین فوتبالیست‌های ایرانی سپری می‌کند و پس از اینکه در دومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ آسیب‌دیدگی پیدا کرد، هنوز شرایط جسمانی خوبی به دست نیاورده و دور از میادین است.

ستاره پیشین خط دفاعی استقلال که طی 6 سال گذشته در سوپر لیگ ترکیه برای ترابزون و کایسری اسپور به میدان رفته و سه فصل در هر یک از تیم‌ها عضویت داشته، در فصل جدید هنوز شرایط بازی را به دست نیاورده و تا این لحظه، 8 ماه و نیم است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

1954000

مجید حسینی که در دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ در جام ملت‌ها با مصدومیت مواجه شد و در دقیقه 65 از زمین بیرون رفت، از 29 دی 1402 تاکنون در هیچ دیدار رسمی یا تدارکاتی به میدان نرفته و بنابر اعلام باشگاه کایسری اسپور از ناحیه رباط مچ پای چپ تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

این لژیونر ایرانی سال گذشته به علت آسیب‌دیدگی نتوانست بیش از 10 بازی برای کایسری اسپور در سوپر لیگ ترکیه انجام بدهد و جام ملت‌های کابوس‌واری پشت سر گذاشت و اکنون هم هیچ خبری از آخرین وضعیت مصدومیتش در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها