کد خبر : 2074062 | 12 مهر 1403 ساعت 01:15 | 3.8K بازدید | 21 دیدگاه

بازگشت ۱۵ دقیقه‌ای موناکو و برد خفیف کلاب بروژ

اتلتیکو و سیمئونه در پرتغال نابود شدند!

اتلتیکو مادرید در هفته دوم لیگ قهرمانان با نتیجه ۴-۰ مغلوب بنفیکا شد.

اتلتیکو و سیمئونه در پرتغال نابود شدند!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین نتایج هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال رقم خورد. جایی که شاگردان دیه‌گو سیمئونه پس از تساوی در دربی مادرید مقابل بنفیکا قرار گرفتند و در دیداری جذاب تیم پرتغالی توانست با ۴ گل مادریدی‌ها را شکست دهد.

ویدئو: 354757

بازی برای اتلتیکو مادرید خیلی زود گره خورد و آنها برای گلزنی به بنفیکا دچار مشکل شدند. ۱۳ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که آکتورکوغلو به آمار گلزنی خوبش ادامه داد و توانست گل اول بنفیکا را به ثمر برساند.

شرایط برای اتلتیکو با مصدومیت مارکوس یورنته در دقیقه ۳۳ وخیم‌تر شد. در اوایل نیمه دوم بود که به دلیل خطای کانر گالاگر بر روی پاولیدیس، داور نقطه پنالتی را نشان داد و آنخل دی‌ماریا توانست برتری بنفیکا را به عدد ۲ برساند.

2089813

بنفیکا در ادامه نیز عملکرد خوبش را ادامه داد و باه توانست در دقیقه ۷۵ گل سوم را هم بزند و به نوعی کار اتلتیکو را تمام کند. اختلاف سه گله در لحظات پایانی با یک پنالتی دیگر از بنفیکا به ۴ رسید تا پرتغالی‌ها با بردی پرگل از اتلتیکو پذیرایی کنند.

۳ امتیاز دینامو در ۱۵ دقیقه پرید

در دیدار جذاب دینامو زاگرب-موناکو، نماینده کرواسی با دو گل در دقایق ۳+۴۵ و ۶۶ از حریف پیش افتاد اما موناکو در لحظات پایانی به بازی برگشت و با گلزنی در دقایق ۷۵ و ۹۰ با تساوی ۲-۲ به خانه برگشت.

2089812

برتری یک گله کلوب بروژ در خانه اشتورم گرانتس

کلاب بروژ در دیداری که کاملاً آن را در اختیار داشت موفق شد با گل زولیس در نیمه اول، برابر تیم اتریشی به برتری برسد. بلژیکی‌ها در ادامه بازی هم به چند موقعیت رسیدند اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی با همان نتیجه ۱-۰ خاتمه یافت.

2089811

دیدگاه‌ها