کد خبر : 2074060 | 12 مهر 1403 ساعت 01:13 | 5.9K بازدید | 155 دیدگاه

لیل ۱-۰ رئال: قهرمان در فرانسه زمین‌گیر شد!

رئال مادرید در شبی که عملکرد ضعیفی داشت، با نتیجه ۱-۰ مغلوب لیل شد.

لیل ۱-۰ رئال: قهرمان در فرانسه زمین‌گیر شد!

به گزارش "ورزش سه"، اولین شکست برای رئال مادرید در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود از راه رسید و شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی‌که مهمان لیل بودند و نمایش ضعیفی از خود ارائه دادند، با نتیجه ۱-۰ بازنده بازی شدند.

ویدئو: 354756

ترکیب دو تیم:

لیل: شوالیه، ریبرو، گودمونسون، دیاکته، سانتوس، باکر، بوادی، آندره، کابلا، ژگرووا، دیوید

رئال: لونین، رودیگر، میلیتائو، کارواخال، مندی، شوامنی، کاماوینگا، بلینگام، والورده، اندریک، وینیسیوس

نیمه اول این بازی بیشتر در میانه میدان در حال سپری شدن بود و دو تیم هر کدام یک موقعیت جدی داشتند. ابتدا حرکت زیبای اندریک در مقابل مدافعان حریف که در نهایت شوتش را دروازه‌بان به خوبی دفع کرد و سپس موقعیت عالی لیل که آندری لونین به زیبایی ضربه سر جاناتان دیوید را دفع کرد.

مهم‌ترین اتفاق بازی در دقایق پایانی نیمه اول رخ داد، جایی که لیل به یک ضربه پنالتی رسید و جاناتان دیوید توانست دروازه مادریدی‌ها را باز کند.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم رئال مادرید هر چقدر تلاش کرد و کارلو آنچلوتی هر چقدر تعویض‌های متفاوتی انجام داد، نتوانست گل حریف را جبران کند و این لیل بود که با عملکردی عالی از گل خودش دفاع کرد و سه امتیاز را به دست آورد.

پایان بازی

نکته قابل توجه این بازی، بازگشت امباپه از مصدومیت بود که در ابتدای نیمه دوم به جای اندریک به زمین رفت اما نتوانست تفاوتی ایجاد کند و رئال در فرمت جدید طعم اولین شکست را چشید.


توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2089807

در دقیقه ۳+۴۵ ضربه آزاد ژگرووا به دست کاماوینگا خورد و داور پس از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان داد تا جاناتان دیوید دروازه آندری لونین را باز کند.

دیدگاه‌ها