کد خبر : 2074058 | 12 مهر 1403 ساعت 00:43 | 6.5K بازدید | 104 دیدگاه

سومین برد اونای امری مقابل بایرن مونیخ؛

ویلا 1-0 بایرن: گود ابنینگ آقای کمپانی!

استون ویلا بازی خانگی چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ را با برتری 1-0‌ پشت سر گذاشت.

ویلا 1-0 بایرن: گود ابنینگ آقای کمپانی!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از بایرن مونیخ میزبانی کرد و با گل جان دوران با نتیجه 1-0 به برد ارزشمندی دست پیدا کرد.

ویدئو: 354758

ترکیب تیم‌ها:

استون ویلا: دیبو مارتینز، کنسا، تورس، کارلوس، دینیه، اونانا، تیلمانس، فیلوگن، راجرز، رمزی، واتکینز

بایرن مونیخ:‌ مانوئل نویر، دیویس، کیم، اوپامکانو، لایمر، پاولوویچ، کیمیش، کومان،‌ اولیسه، گنابری، هری کین

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و توسط یوشوا کیمیش دو موقعیت جدی ایجاد کرد که دیبو مارتینز موفق به مهار آن‌ها شد. اولین حمله ویلا در دقیقه 15 شکل گرفت که ضربه سر اولی واتکینز با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

اونای امری که طی دو بازی گذشته مقابل بایرن مونیخ با پاری سن ژرمن و ویارئال موفق به شکست بایرن شده بود، راه‌های بازی مقابل این تیم بزرگ آلمانی را حفظ بود و از همان دقایق ابتدایی به تیم حریف اجازه نفوذ نمی‌داد.

بایرن خوش شانس بود که در دقیقه 24 گل استون ویلا به دلیل آفساید رد شد وگرنه با جوی که هواداران در این ورزشگاه ایجاد کردند بودند شرایط سخت‌تری را سپری می‌کرد. یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های بایرن در دقیقه 39 رقم خورد که شوت قوس‌دار مایکل اولیسه با شیرجه دیدنی مارتینز مهار شد تا این نیمه با تساوی به پایان برسد.

پایان نیمه اول

ونسان کمپانی که از فاز هجومی تیمش رضایت نداشت در همان ابتدای نیمه کینگزلی کومان را از ترکیب خارج کرد و جمال موسیالا وارد زمین شد.

بایرن در دقیقه 54 امیدوار بود که با یک ضربه پنالتی از حریفش پیش بیفتد اما VAR برخورد توپ به دست کونسا را پنالتی تشخیص نداد. بایرن هرچه بیشتر برای گلزنی تلاش می‌کرد در مقابل استون ویلا با نمایش منظم دفاعی برنامه‌های کمپانی را خنثی می‌کرد.

در مقابل پاس‌کاری‌های منظم و طراحی حملات به سمت دروازه حریف، استون ویلا یک تعویض انجام داد که سرنوشت نتیجه این بازی را مشخص کرد. جان دوران که در دقیقه 70 به جای واتکینز وارد زمین شد، زیاد طول نکشید تا گلزنی کند.

او در دقیقه 79 توانست با استفاده از فضای ایجاد شده بین نویر و چهارچوب دروازه بایرن با یک ضربه حساب شده ویلا پارک را منفجر کرده و ستاره تیمش‌ باشد. در کنار این گل، سیوهای دیبو مارتینز باعث شد دروازه ویلا بسته بماند تا آن‌ها در رقم زدن یک نتیجه دیدنی موفق شوند.

توپ گل گل‌ها:

استون ویلا 1-0 بایرن مونیخ

2089799
جان دوران پاس پائو تورس در آستانه ورود به محوطه جریمه را به راحتی از بالای دستان مانوئل نویر رد کرد تا در دقیقه 79 گل تعیین کننده این دیدار را به نام خود ثبت کند.

دیدگاه‌ها