کد خبر : 2074057 | 12 مهر 1403 ساعت 01:14 | 2.1K بازدید | 9 دیدگاه

لیورپول ۲-۰ بولونیا: اشلوت به ایتالیایی‌ها رحم نمی‌کند!

مصاف تیم‌های لیورپول و بولونیا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۲-۰ میزبان به پایان رسید.

لیورپول ۲-۰ بولونیا: اشلوت به ایتالیایی‌ها رحم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های لیورپول و بولونیا از هفته دوم رقابت‌های ليگ قهرمانان اروپا با برتری ۲-۰ شاگردان آرنه اشلوت در آنفیلد به پایان رسید. الکسیس مک آلیستر و محمد صلاح زننده دو گل قرمزها در این بازی بودند‌. لیورپول هر دو برد خود در لیگ قهرمانان اروپا را با برتری مقابل تیم‌های ایتالیایی (میلان و بولونیا) رقم زده است.

ویدئو: 354754

تنها یازده دقیقه از بازی گذشته بود که شاگردان آرنه اشلوت مزد نمایش تهاجمی خود را گرفتند و خیلی زود روی پاس طلایی محمد صلاح توسط الکسیس مک آلیستر به گل اول بازی رسیدند.

بعد از این گل لیورپول همچنان سوار بر بازی بود و دو سه موقعیت خوب گلزنی دیگر نیز به‌دست آورد اما موفق به دوبرابر کردن اختلاف نشد. اگرچه در این نیمه بولونیای مهمان نیز چندان دست و پا بسته نبود و دو سه موقعیت خوب گلزنی هم برای جبران گل خورده به‌دست آورد اما بی‌دقتی مهاجمان آنها را ناکام گذاشت.

پایان نیمه اول

شاگردان وینچنزو مونتلا در نیمه دوم برخلاف اوایل بازی، کار را تهاجمی‌تر از میزبان آغاز کردند اما زور حملات آنها به قدری نبود که دروازه لیورپول و آلیسون بکر تهدید جدی شود.

در دقیقه ۷۵ بازی، شاگردان اشلوت بار دیگر به گل رسیدند و این بار محمد صلاح بود که روی پاس دومینیک سوبوسلای توانست خیال هواداران لیورپول را با گلزنی خود راحت‌تر کند.

در ادامه دو تیم چندان موقعیت جدی روی دروازه یکدیگر‌ خلق نکردند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. با این برد لیورپول با شکست دادن دومین رقیب ایتالیایی خود بعد از میلان، شش امتیازی شد و بولونیا نیز بعد تساوی هفته اول مقابل شاختار دونتسک، با یک امتیاز در رتبه‌های انتهایی جدول قرار گرفت.

2089805
پایان بازی

توپ گلگل‌ها:
1مشکی

2089798

پاس‌کاری ترکیبی زیبای بازیکنان لیورپول در نزدیکی محوطه جریمه بولونیا، با ارسال بلند محمد صلاح به دهانه دروازه حریف همراه شد و مک آلیستر با حضور به موقع در شش قدم بولونیا و با ضربه پای چپ در یازدهمین دقیقه بازی حساب کار را ۱-۰‌ کرد.

2مشکی

2089801

روی یک ضد حمله، توپ در نزدیکی محوطه جریمه بولونیا زیر پای محمد صلاح قرار گرفت و او که گلزنی از این زوایا را حسابی بلد است، با حرکت در عرض خود و ضربه روی پای مهارناپذیر به کنج دروازه بولونیا، حساب کار را در دقیقه ۷۵ به برتری ۲-۰ لیورپول تغییر داد.

دیدگاه‌ها