کد خبر : 2074035 | 12 مهر 1403 ساعت 07:10 | 9.3K بازدید | 6 دیدگاه

نقشه ناگلزمان برای جانشینی تراشتگن لو رفت

یولیان ‌ناگلزمان به دنبال پیدا کردن راهکاری برای پر کردن جای خالی مارک آندره تراشتگن است.

نقشه ناگلزمان برای جانشینی تراشتگن لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن پس از مدت‌ها انتظار با خداحافظی مانوئل نویر از فوتبال ملی این فرصت را پیدا کرده بود که بتواند در دروازه تیم ملی آلمان به میدان برود و امیدوار بود که بتواند به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در دیدارهای پیش رو تبدیل شود اما شرایط بر خلاف انتظارش پیش رفت.

مصدومیت این بازیکن در جریان دیدار بارسلونا برابر ویارئال و دوری طولانی مدتش به دلیل انجام عمل جراحی روی زانوی پایش باعث شد که او چنین فرصتی را از دست بدهد و حالا ناگلزمان به دنبال راهکاری برای پر کردن جای خالی این ستاره درخشان در دروازه تیمش است.

روزنامه بیلد مدعی شده است که سرمربی تیم ملی آلمان قصد دارد به اولیور بائومن و الکساندر نوبل در دو بازی پیش رو در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر فرصتی برای بازی دهد تا شرایط آنها را به دقت مورد بررسی قرار داد.

به این ترتیب، نوبل و بائومن این شانس را دارند هر کدام در یکی از دو دیدار برگزار شده در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر در دروازه قرار بگیرند. هر دو دروازه‌بان این فرصت را خواهند داشت که برای پوشیدن پیراهن شماره یک آلمان در چند ماه پیش رو تلاش کنند و تصمیم نهایی با ناگلزمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها