کد خبر : 2074030 | 12 مهر 1403 ساعت 06:42 | 34.4K بازدید | 26 دیدگاه

عبدالکریم حسن خیلی زود به ایران بازگشت

مدافع سابق پرسپولیس با سفر به مشهد، برابر تیم ملی ایران قرار می‌گیرد.

عبدالکریم حسن خیلی زود به ایران بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، مدافع سرشناس فوتبال قطر، پس از جام جهانی ۲۰۲۲ با یک چالش جدی مواجه شد. او به دلیل یک کامنت جنجالی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، از تیم ملی قطر و باشگاه السد اخراج شد. این اتفاق او را وادار کرد تا فوتبال خود را در لیگ کویت ادامه دهد. پس از مدت کوتاهی، عبدالکریم به پرسپولیس پیوست و در این تیم درخشید. او با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران شد و توانست دوباره نام خود را به عنوان یک مدافع موثر و کلیدی مطرح کند.

پس از این دوران موفق در پرسپولیس، مشکلات عبدالکریم برای بازگشت به فوتبال قطر حل شد و او به تیم الوکره پیوست. پروسه انتقال او به الوکره زمان زیادی برد، زیرا در ابتدا باشگاه العربی به دنبال جذب او بود. اما در نهایت، پرسپولیس رضایت‌نامه او را برای الوکره صادر کرد و این انتقال نهایی شد. با پیوستن به الوکره، عبدالکریم به فوتبال باشگاهی کشور خود بازگشت و به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی این تیم مطرح شد.

2089749

حالا پس از مدت‌ها دوری، عبدالکریم حسن به تیم ملی قطر دعوت شده است. این اولین دعوت او پس از جام جهانی ۲۰۲۲ است و او احتمالاً در دیداری حساس برابر ایران در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) به میدان خواهد رفت. این بازی فرصتی برای او است تا دوباره توانایی‌هایش را در سطح ملی نشان دهد. او در این بازی با برخی از هم‌تیمی‌های سابقش مانند علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی روبرو خواهد شد.

2089748

البته، چند روز پیش عبدالکریم در لباس تیم الوکره و در چارچوب مسابقات سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتور قرار گرفت و با بازیکنانی همچون بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر روبرو شد. حالا این رویارویی در سطح ملی تکرار می‌شود و او یک بار دیگر باید مقابل بازیکنان سابق خود در تیم پرسپولیس قرار گیرد، اما این بار در رقابتی بین‌المللی و در لباس تیم ملی قطر.

دیدگاه‌ها