کد خبر : 2074022 | 11 مهر 1403 ساعت 22:45 | 11K بازدید | 34 دیدگاه

تن هاخ: کسب هشت جام در شش سال یعنی موفقم!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است تیمش در فصل جاری بازهم جام می‌گیرد چرا که او می‌داند چگونه به این مهم برسد.

تن هاخ: کسب هشت جام در شش سال یعنی موفقم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بحرانی‌ترین روزهای خود با اریک تن هاخ به سر می‌برد و باوجود آنکه اکثر هواداران این تیم موافق با جدایی سرمربی هلندی هستند اما گویا فعلا خبری از برکناری او نیست و او حداقل دو بازی برای ابقای خود روی نیمکت شیاطین سرخ فرصت دارد.

تن هاخ امروز در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در خصوص شرایط این روزهای تیمش‌ گفت: "مطمئنم که این فصل به موفقیت‌هایی خواهیم رسید. اگرچه هیچ چیز در لیگ برتر آسان نیست اما دلیلی برای نگرانی من وجود ندارد. این تیم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و ما می‌توانیم با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنیم."

2088262

تن هاخ درمورد عملکرد منچستریونایتد مقابل تاتنهام اضافه کرد: "مقابل تاتنهام بد بودیم. به عنوان سرمربی وظیفه دارم مشکلات تیم را آنالیز کنم تا راه حل‌هایی برای رفع آنها پیدا شود. در شرایط‌ کنونی هرگز‌ نباید ایمان‌مان را از دست بدهیم چرا که در آن صورت همه چیز را از دست خواهیم داد."

تن هاخ در پایان درخصوص ارتباطش با مالکان تیم در شرایط کنونی گفت: "مدام با یکدیگر درمورد بهتر شدن شرایط تیم در حال صحبت هستیم و اختلافی وجود ندارد. واضح است که هدف در منچستریونایتد کسب جام و قرار گرفتن در بالاترین رتبه جدول است.

کارنامه مربیگری من در شش سال اخیر نشان می‌دهد که هشت جام به‌دست آوردم و بنابراین امسال هم به‌دنبال این هستیم تا موفق به کسب قهرمانی شویم."

دیدگاه‌ها