کد خبر : 2074015 | 11 مهر 1403 ساعت 22:05 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

حساب ویژه مربی برزیلی روی نقی‌زاده (عکس)

هافبک با تجربه خیبر به دنبال نمایش موفق مقابل گل‌گهر سیرجان است.

حساب ویژه مربی برزیلی روی نقی‌زاده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در روزهای گذشته تمرینات خود را پشت سر گذاشته که بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای بازگشت به روند خوب گذشته و کسب پیروزی خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر دارند و در این بین علیرضا نقی‌زاده هم می‌خواهد برابر سرمربی پیشین خود در گسترش فولاد تبریز موفق کار کند.

علیرضا نقی‌زاده که یکی از خریدهای مهم خیبر خرم آباد در نقل و انتقالات تابستانی بود و به‌عنوان اولین بازیکن با این باشگاه قرارداد بست، در ۶ هفته گذشته لیگ برتر برای سبزپوشان لرستان به میدان رفته و عملکرد خوبی در میانه زمین ارائه داده که حالا می‌خواهد برابر گل‌گهر نیز نمایش موثری داشته باشد.

این هافبک تبریزی که طی سه فصل متوالی در آلومینیوم ارک عضویت داشت و روزهای خوبی سپری کرده بود، تصمیم گرفت راهی خیبر شود و حالا یکی از مهره‌های موثر این تیم به حساب می‌آید که مارکو اورلیو، سرمربی برزیلی نیز چشم به درخشش او دارد.

2089710

نقی‌زاده در مسابقه اخیرشان مقابل آلومینیوم و تیم فصل گذشته‌اش دوندگی زیادی داشت و پاس‌های خطرناکی هم به هم‌تیمی‌های خود داد که حالا می‌خواهد در جدال با گل‌گهر سیرجان این روند را ادامه بدهد و بتواند فرصت گلزنی یا پاس نیز به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها