کد خبر : 2074005 | 11 مهر 1403 ساعت 21:20 | 10.6K بازدید | 50 دیدگاه

لالیگا علیه اتلتیکو

ادامه حواشی دربی مادرید: متروپولیتانو بسته شد!

کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از بررسی گزارش بوسکتس فرر، داور دربی مادرید، جریمه باشگاه اتلتیکو مادرید را مشخص کرد.

ادامه حواشی دربی مادرید: متروپولیتانو بسته شد!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید و هواداران افراطی‌‌اش با جریمه مالی و محرومیت مواجه شدند. لالیگا پس از بررسی گزارش‌های داور بازی، تصمیم به بستن بخش جنوبی ورزشگاه متروپولیتانو (بخش‌های ۱۲۷ تا ۱۳۳) برای سه بازی و جریمه ۴۵ هزار یورویی این باشگاه گرفته است. این تصمیم به دلیل پرتاب اشیاء از سوی هواداران اتلتیکو در جریان دربی اخیر گرفته شده است. این اشیاء شامل سه فندک و یک بطری آب بودند که به سمت تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، پرتاب شدند. داور بازی در دقیقه ۶۴ به دلیل این اتفاقات بازی را موقتاً متوقف کرد و هشدار داد که در صورت تکرار، بازی به طور کامل متوقف خواهد شد.

2089682

بازی‌های تحت تأثیر این محرومیت شامل مسابقات اتلتیکو مقابل لگانس، لاس پالماس و آلاوس خواهند بود. باشگاه اتلتیکو مادرید می‌تواند به این تصمیم اعتراض کند و در صورت عدم پذیرش، به دادگاه حکمیت ورزشی مراجعه کند تا مجازات را کاهش دهد.

2089683

در فصل گذشته نیز همین بخش از ورزشگاه به دلیل توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز برای دو بازی بسته شده بود، اما با همکاری باشگاه و شناسایی هوادار خاطی، این مجازات لغو شد.

دیدگاه‌ها