کد خبر : 2074000 | 12 مهر 1403 ساعت 05:33 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

نسخه شباب در 9 دقیقه پیچیده شد؛

حسرت سعید عزت‌اللهی روی نیمکت الاهلی

تیم نسف قارشی در فاصله 9 دقیقه شکست را با پیروزی تغییر داد و موفق شد به سه امتیاز مهم برسد.

حسرت سعید عزت‌اللهی روی نیمکت الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با هیجان و جذابیت فراوان به پایان رسید؛ جایی که شباب الاهلی با حضور ثابت سعید عزت‌اللهی به مصاف نسف قارشی ازبکستان رفت تا این تیم را در خارج خانه شکست دهد. نکته جالب این بازی بازگشت سعید عزت‌اللهی به ترکیب ثابت شباب الاهلی بود و حالا این بازیکن بعد از مصدومیت در لیگ برتر نیز احتمالا حضور ثابتی خواهد داشت.

ویدئو: 354734

این بازی با برتری شباب الاهلی آغاز شد و آنها تنها 19 دقیقه بعد از شروع بازی به گل اول رسیدند و تا آخرین دقایق مسابقه هم توانستند این برد را حفظ کنند اما ناگهان نسف قارشی مانند آوار روی سر این تیم خراب شد و سه امتیاز دوم لیگ قهرمانان را از الاهلی ربود.

2089671

نکته جالب اینکه تا زمان حضور سعید عزت‌اللهی در زمین، شباب با یک گل از حریف خود پیش بود اما بعد از تعویض‌های سرمربی این تیم، نسف قارشی کنترل مسابقه را در اختیار گرفت و در نهایت نیز به آنچه استحقاقش را داشت، رسید.

در دقیقه 83 ارسال یک کرنر توسط مارکو استانوژوویچ باعث شد تا ضربه سر زوران ماروشی در درون دروازه قرار بگیرد و نتیجه به تساوی کشیده شود. اما این گل باعث نشد تا جاه‌طلبی نسف خاتمه یابد و آنها حملات خود را ادامه دادند و سرانجام در دقیقه 90+2 گل را به ثمر رساندند.

2089670

این بار روی یک ارسال دیگر، بوبور عبدیخالیکوف، با ضربه سر توپ را برای زوران کاشت تا مهاجم صربستانی تیم نسف قارشی در فاصله کمتر از ده دقیقه گل دوم خود و تیمش را بزند و کار را تمام کند.

با این گل شباب الاهلی به شکلی ناامیدکننده نتیجه را از دست داد و دست خالی زمین را ترک کرد.

2089668

دیدگاه‌ها