کد خبر : 2073991 | 12 مهر 1403 ساعت 03:42 | 6.5K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره‌هایی که جایگاهشان در تیم نامشخص بود:

بلاتکلیفی تاکتیکی استقلال در فصل جدید

استقلال در این فصل از چند بازیکن در پست‌های مختلفی استفاده کرده است.

بلاتکلیفی تاکتیکی استقلال در فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هشت مسابقه‌ای که انجام داد از چند بازیکن در پست‌های مختلفی استفاده کرد و پافشاری آبی‌ها به استفاده از بازیکنان در پست غیر تخصصی نکته‌ای بود که به سود آنها تمام نشد و حتی عملکرد بازیکنان این تیم را هم تحت تاثیر قرار داد.

میلاد زکی‌پور و روزبه چشمی دو بازیکنی بودند که در دیدارهای گذشته در دو پست مختلف به میدان رفتند که پیش از این هم سابقه حضور در خط دفاعی را داشتند اما بعد از مصدومیت چشمی مقابل السد، دیدیر اندونگ برای دقایقی در پست مدافع میانی بازی کرد تا جای خالی روزبه چشمی را در ترکیب استقلال پر کند و بازیسازی از عقب زمین را انجام دهد.

میلاد زکی‌پور با اضافه شدن ابوالفضل جلالی در سمت چپ دفاع سه نفره استقلال حضور پیدا کرد تا با اضافه شدن به حملات این تیم همراه با جلالی زوج‌سازی انجام دهد و قدرت هجومی آبی‌ها در سمت چپ بالاتر ببرد اما نحوه فعالیت آنها به شکلی بود تا از این راهکار استقلالی‌ها جواب کافی نگیرند.

2089637

روزبه چشمی که سابقه حضور در قلب خط دفاعی را در تیم ملی و بارها در باشگاه استقلال داشته بعد از انجام چند بازی در پست هافبک دفاعی، به عمق دفاع منتقل شد تا مانند فصول گذشته در این پست فعالیت کند.

به غیر از بازیکنان دفاعی، آرش رضاوند در پست هافبک هجومی و دفاعی، اسلامی در پست وینگر، هافبک هجومی و مهاجم سایه به میدان رفته‌اند.

جابه‌جایی بیش از حد بازیکنان در حالی که استقلالی‌ها سبک و سیستم برنده خود را پیدا نکردند، یکی از اتفاقاتی بود که برای این تیم گران تمام شد و آنها در پایان هفته ششم لیگ برتر و هفته دوم لیگ نخبگان هنوز سیستم اصلی خود را پیدا نکرده‌اند!

دیدگاه‌ها