کد خبر : 2073989 | 11 مهر 1403 ساعت 19:50 | 7.8K بازدید | 2 دیدگاه

پرافتخارترین تیم ایران و آسیا قربانی شگفتی بزرگ هفته

تیم صنعتگران امید در جدال طولانی و جذاب موفق به شکست پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان شد.

پرافتخارترین تیم ایران و آسیا قربانی شگفتی بزرگ هفته

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پیکان تهران که با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این مسابقات است، از ساعت 16 در سالن فدراسیون والیبال میزبان صنعتگران امید بود که این مسابقه پس از 160 دقیقه جدال جذاب و دیدنی سه بر دو به سود صنعتگران امید به پایان رسید.

پیکانی‌ها که شش عنوان نایب قهرمانی و شش مدال برنز این مسابقات را نیز در پرونده کاری خود دارند، امیدوارند در سال 1403 با کسب سیزدهمین مقام قهرمانی به حسرت 9 ساله خود برای کسب مجدد این عنوان پایان دهند، اما در نخستین گام دو امتیاز را از دست دادند.

صنعتگران در ست‌های دوم و چهارم 25 بر 24 و 25 بر 17 نتیجه را واگذار کرد اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 15 بر 7 حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشت.

پیمان اکبری، سرمربی پیکان تهران در ابتدای این دیدار از ترکیب میهایلو میتیچ، سعید رنجبر، علیرضا فراهانی، امیرحسن ملاعباسی، مجتبی قلی‌زاد، سهیل کمال‌آبادی و شاهین توانا استفاده کرد.

تیم صنعتگران امید نیز با ترکیب بهنام حاجی‌پور، علی زارع، آرمین رنجبر، سعید جواهری، طاها بهبودنیا، افشین فتاح و رضا اصلانی و با هدایت غلامرضا مومنی‌مقدم در ست نخست به میدان آمد.

مسعود یزدان‌پناه، اسماعیل صباغ، مرتضی اکرمی و مهدی نویدی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که 152 دقیقه طول کشید.

تیم پیکان در ست دوم این مسابقه کارت تاخیر گرفت و فراهانی بازیکن شماره 7 این تیم کارت زرد دریافت کرد. همچنین بازیکن شماره 14 صنعتگران کارت زرد از داور اول گرفت.

تیم پیکان در هفته دوم لیگ برتر مردان در سیرجان به مصاف فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی می‌رود و تیم صنعتگران امید نیز در مشهد میزبان گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود.

دیدگاه‌ها