کد خبر : 2073986 | 11 مهر 1403 ساعت 19:46 | 12.6K بازدید | 17 دیدگاه

شزنی: لواندوفسکی زنگ زد گفت پاشو بیا بارسلونا!

وویژک شزنی، دروازه‌بان جدید بارسلونا مدعی شد هموطنش رابرت لواندوفسکی بسیار علاقه‌مند به حضور او در این تیم بوده است.

شزنی: لواندوفسکی زنگ زد گفت پاشو بیا بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام به طور رسمی از وویژک شزنی در بارسلونا رونمایی شد و این دروازه‌بان ۳۴ ساله لهستانی با امضای قراردادی تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ به بارسلونا پیوست تا به عنوان جانشین مارک آندره تراشتگن با پیراهن شماره ۲۵ بارسلونا تا پایان فصل به میدان برود.

دروازه‌بان جدید بارسلونا بلافاصله بعد از پایان مراسم رونمایی در جمع خبرنگاران گفت: "افتخار می‌کنم که قرار است بخشی از این باشگاه بزرگ باشم. راستش آماده بازنشستگی بودم و آن را به کلی پذیرفتم اما رد کردن پیشنهاد بارسلونا کار آسانی نیست. دو روز است که به بارسلون آمدم و وقتی رفتار فوق‌العاده هواداران با خودم را دیدم، عمیقا احساس غرور کردم. از این پس بارسلونا برای من تنها مثل یک تیم بلکه حکم یک خانواده را دارد.

تماشای بازی شب گذشته در ورزشگاه حس خیلی خوبی به من منتقل کرد. این یک چالش هیجان‌انگیز برای من است و برای بازی در بارسلونا لحظه‌شماری می‌کنم."

2089552

شزنی درمورد نقش هموطنش رابرت لواندوفسکی در راه انتقالش به بارسلونا گفت: "راستش را بخواهید لوا اولین کسی بود که در این مورد به من زنگ زد و شرایطم را جویا شد. او نقش بسیار کلیدی در متقاعد کردن من برای پیوستن به بارسلونا داشت.

اولش کمی دو دل بودم اما وقتی با خانواده و دوستانم مشورت کردم، به من گفتند که قبول نکردن این پیشنهاد یک دیوانگی است. حالا از این که قرار است در بارسلونا بازنشسته شوم بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها