کد خبر : 2073982 | 11 مهر 1403 ساعت 19:31 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورژن پرستاره این تیم هم می‌بازد!

تیم گیتی‌پسند در هفته نخست لیگ برتر والیبال 1403 در جدالی پنج سته و طولانی سایپا را شکست داد.

ورژن پرستاره این تیم هم می‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، سی‎و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از امروز (چهارشنبه یازدهم مهر) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای یزد، تهران، ارومیه، اسلامشهر، اصفهان و اردکان آغاز شد.

در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر گیتی‌پسند اصفهان میزبان سایپا تهران بود و سه بر دو به پیروزی رسید.

در ست نخست این دیدار گیتی‌پسند 26 بر 24 حریف را شکست داد اما در ست دوم و سوم سایپایی‌ها 26 بر 24 و 30 بر 28 شاگردان سعید عقیلی را مغلوب خود کردند. در ست چهارم بار دیگر اصفهانی‌ها به بازی برگشته و 25 بر 18 سایپا را شکست دادند تا این دیدار طولانی در ست پنجم پیگیری شود.

در پنجمین ست گیتی‌پسند با برتری بر سایپا نتیجه را 15 بر 11 به نفع خود تمام کرد تا پیروز این مسابقه پنج سته باشد که رکورد طولانی‌ترین دیدار هفته نخست را شکست و دو ساعت و 48 دقیقه ادامه یافت.

محمد بربست، متین احمدی، محمد امین حیدری، محمدرضا حضرت‌پور، فاضل پژومان، آرمین تشکر ترکیب آغاز تیم سایپا به سرمربیگری محمد ترکاشوند در این دیدار بودند.

سعید عقیلی هم در این دیدار از ترکیب هومن باقری، موسی سخاوی، هادی شورکابی، عرفان جلالی نژاد، مهدی خانی، امیرحسین ساداتی در تیم گیتی‌پسند استفاده کرد.

به این ترتیب تیم سایپا که یکی از باشگاه‌های با سابقه در والیبال ایران است و هفت نایب‌قهرمانی و دو مقام سومی در مدت حضور خود در لیگ برتر والیبال به دست آورده است شروع خوبی در لیگ برتر داشت.

مسعود قاری به عنوان نماینده سازمان لیگ و بهروز جعفری به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حضور داشتند و محمد عشق‌دوست داور اول و قادر صادقی داور دوم این مسابقه با حضور 500 تماشاگر بودند.

دیدگاه‌ها