کد خبر : 2073979 | 11 مهر 1403 ساعت 19:19 | 10.9K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت استثنایی: شگفتی بزرگ خنثی شد!

در پنجمین دیدار لیگ برتر 1403 تیم شهداب یزد در بازی خانگی میزبان مهرگان نور تیم تازه وارد به لیگ برتر مردان بود.

بازگشت استثنایی: شگفتی بزرگ خنثی شد!

به گزارش "ورزش سه"، جدالی پنج سته میان نایب قهرمان لیگ برتر سال گذشته با نایب قهرمان لیگ دسته یک 1402 که در دو ست نخست آن مهرگان 30 بر 28 و 25 بر 22 حریف را شکست داد اما به یک باره از ست سوم شهدابی‌ها به بازی برگشته و با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 17 این دیدار را به ست پنجم کشاندند.

در پنجمین ست هم شهدابی‌ها 15 بر 10 پیروز میدان شدند تا بردی شیرین در خانه کسب کنند و پیروز جدال نایب قهرمان‌ها باشند.

ست نخست این دیدار با امتیاز 30 بر 28 یکی از طولانی‌ترین ست‌های‌ هفته نخست لیگ برتر بود. در دیدار گیتی‌پسند و سایپا هم رکورد طولانی‌ترین ست اولین هفته لیگ همین میزان بود.

ایلشن داوودی‌پور، امیرغفور، مسعود غلامی (کاپیتان)، عرفان نوروزی، شهروز همایون فرمنش، علی عثمان فریاد، محمدرضا موذن (لیبرو) ترکیب آغازکننده تیم شهداب یزد به سرمربیگری رحمان محمدی‌راد در این دیدار بودند.

نقی ذکایی، سرمربی مهرگان نور در نخستین مسابقه‌شان در لیگ برتر از ترکیب عیسی ناصری، احسان دانش دوست، یوسف کاظمی، امیر پژومان، امین نجفی، سیاوش مردانی، مصطفی حیدری (کاپیتان و لیبرو) استفاده کرد.

محمدحسین شفقی به عنوان نماینده سازمان لیگ و علی‌اصغر حاج‌کاظمی به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حضور داشتند.

کیوان عابدزاده داور اول، مرتضی علائی داور دوم و داود نافعی داور ویدئوچک این مسابقه 166 دقیقه‌ای بودند. رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم شهداب کارت زرد دریافت کرد و تیمش به دلیل تاخیر کارت گرفت.

دیدگاه‌ها