کد خبر : 2073977 | 12 مهر 1403 ساعت 02:36 | 6.7K بازدید | 2 دیدگاه

هفت روز هفته مهمانی بودم

در لیورپول می‌توان روی کوکائین اسکی کرد!

اندی فن در میده، بازیکن سابق هلندی، در کتاب جدیدش توضیح داد که زندگی‌اش در زمانی که برای اورتون بازی می‌کرد، چگونه بوده است.

در لیورپول می‌توان روی کوکائین اسکی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اندی فن در میده، بازیکن 45 ساله سابق فوتبال هلند، در تیم‌هایی مانند آژاکس، اینترمیلان، اورتون و پی اس وی بازی کرده است. او زمانی برای تیم ملی هلند نیز بازی می‌کرد.

دوران حرفه‌ای او با مشکلاتی همراه بود، به‌خصوص زمانی که در لیگ برتر (2005 تا 2009) حضور داشت، جایی که به حضور در مهمانی‌های شبانه و مصرف بی‌رویه الکل معروف بود.

ون در میده اعتراف می‌کند: «من بسیار زیاد کوکاکولا و الکل مصرف می‌کردم و هفت روز در هفته برای مهمانی و مصرف مواد بیرون می‌رفتم. نمی‌توانستم روی فوتبال یا هر چیز دیگری تمرکز کنم. مهمانی رفتن همه زندگی من شده بود. شهر لیورپول خطرناک است اگر بلد نباشید چگونه خود را کنترل کنید. سپس متوجه شدم که لیورپول من را خواهد کشت و تصمیم به ترک اورتون گرفتم.»

2089610

این اولین بار نیست که بازیکن سابق هلندی این تجربیات را توضیح می‌دهد. در سال 2013، پیامی که او برای رویستون درنته، بازیکن سابق رئال مادرید، فرستاد، علنی شد: «در لیورپول می‌توانید روی کوکائین اسکی کنید. لیورپول وسوسه‌های زیادی برای پسرانی مانند ما دارد. قبل از اینکه متوجه شوید، به کلوپ‌های شبانه کشیده می‌شوید.»

دیدگاه‌ها