کد خبر : 2073969 | 11 مهر 1403 ساعت 18:25 | 62.2K بازدید | 78 دیدگاه

روزهای حساس و سخت شهریاری و سمیعی

فرمان استقلال دست این دو نفر افتاد! (عکس)

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال روزهای حساس و سختی‌ را پیش‌رو دارند.

فرمان استقلال دست این دو نفر افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از عبور از جواد نکونام حالا وارد پروسه انتخاب سرمربی جدید شده است. مدیران استقلال بعد از انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت وعده انتخاب یک سرمربی خارجی بزرگ را به هواداران و اعضای تیم داده‌اند و حالا همه منتظر تصمیم مدیران باشگاه هستند.

در این بین احمد شهریاری و فرشید سمیعی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال نقش مهمی را در تصمیمات مربوط به انتخاب سرمربی جدید دارند. شهریاری و سمیعی که در روزهای گذشته شایعاتی درباره اختلاف نظر آنها درباره انتخاب سرمربی هم شنیده شده، امروز همراه یکدیگر به محل تمرین رفتند و سهراب بختیاری‌زاده را معارفه کردند.

2089595

شهریاری و سمیعی حالا روزهای حساس و دشواری را پیش روی خود می‌بینند. آنها وظیفه دارند طبق وعده‌ای که به هواداران دادند رزومه چند مربی خارجی بزرگ را بررسی کنند و در نهایت وارد مذاکره شده و به نتیجه برسند.

مدیران استقلال هنوز نامی از گزینه‌های خارجی مد نظر خود برای سرمربیگری تیم بر زبان نیاوردند اما گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است. با این حال هواداران منتظر تحقق وعده شهریاری مبنی بر انتخاب سرمربی بزرگ هستند و باید دید مدیریت باشگاه چگونه از این آزمون سخت بیرون خواهد آمد.

دیدگاه‌ها