کد خبر : 2073956 | 11 مهر 1403 ساعت 17:36 | 27.1K بازدید | 78 دیدگاه

این تیم دوباره به اوج برمی‌گردد

وعده شهریاری به استقلالی‌ها: سرمربی خارجی بزرگ

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد یک سرمربی بزرگ خارجی هدایت آبی‌پوشان را برعهده خواهد گرفت.

وعده شهریاری به استقلالی‌ها: سرمربی خارجی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز با حضور احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره استقلال، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت تیم استقلال برگزار شد.

پیش از شروع تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، رئیس هیئت مدیره استقلال در جمع بازیکنان تیم دقایقی به صحبت پرداخت. احمد شهریاری گفت: قبل از هر موضوعی یک بار دیگر از تلاش‌های آقای نکونام بابت زحمات ایشان در طول مدت حضور در کادرفنی استقلال تشکر می‌کنم، در فوتبال حرفه‌ای بروز این اتفاقات کاملا طبیعی است اما ما قدردان زحمات ایشان و همکاران محتر‌شان هستیم.

وی در ادامه توضیح داد: شما جزء بهترین‌های فوتبال ایران هستید، ما در مجموعه بزرگ استقلال به توانمندی تک تک شما اعتقاد داریم و معتقدیم شما می‌توانید دوباره به اوج بازگردید. با تلاش و کوشش فراوان به هواداران ثابت کنید اهمیت پیراهن استقلال را درک کردید و برای شادی آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهید کرد.

شهریاری در ادامه گفت: آقای سهراب بختیاری‌زاده از امروز در کنار استقلال خواهند بود و مسئولیت فنی تیم را برعهده خواهند داشت، آقای بختیاری‌زاده از سرمایه‌های فوتبال ما بوده و سابقه پوشیدن پیراهن پر افتخار تیم استقلال را دارند، به همین علت در گفت‌وگو با ایشان به نتایج مطلوبی رسیدیم و قطعا حضور ایشان برای تیم مثمرثمر خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در بخش بعدی صحبت‌های خود افزود: همین‌جا اعلام می‌کنم ما قصد استخدام یک مربی بزرگ خارجی را داریم تا استقلال با حضور یک مربی بزرگ بتواند اتفاقات خوبی را با توانمندی شما رقم بزند، آقای بختیاری‌زاده هم به عنوان دستیار اول سرمربی خارجی در کادر فنی حضور خواهند داشت تا بتوانیم از توانمندی‌های فنی ایشان بهره‌مند شویم.

دیدگاه‌ها