کد خبر : 2073950 | 11 مهر 1403 ساعت 16:54 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

سعید به دنبال دومین گل آسیایی؛

عزت‌اللهی جای سردار آزمون را گرفت (عکس)

هافبک ایرانی شباب الاهلی یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل نسف قارشی است.

عزت‌اللهی جای سردار آزمون را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات که سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون در آن عضویت دارند، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه مرکزی ازبکستان به مصاف تیم نسف قارشی خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الحسین اردن نمایش موفقی داشت و توانست یکی از سه گل برتری شباب الاهلی امارات را به ثمر رساند، امروز هم یکی از نفرات اصلی جدال با نسف قارشی ازبکستان است.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که نخستین بازی خود در فصل 25-2024 را در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و گلزنی کرد و پس از آن در لیگ برتر امارات برابر الوحده به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در جدال با العروبه روی نیمکت بود، در جدال امروز با نسف قارشی جای سردار آزمون را در جمع نفرات اصلی گرفته است.

2089564

سردار آزمون، دیگر ملی پوش ایرانی شباب الاهلی که عملکرد درخشانی در این فصل داشته و جدا از چهار گل و یک پاس گل در لیگ برتر امارات، در لیگ قهرمانان برابر الحسین اردن گلزنی کرده بود، امروز دور از لیست نفرات تیمش مقابل نسف قارشی ازبکستان قرار دارد و به این کشور سفر نکرده است.

تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به برتری سه بر یک مقابل الحسین اردن رسید، اما نسف قارشی ازبکستان و الکویت کویت به تساوی بدون گل برابر هم دست پیدا کردند.

دیدگاه‌ها