کد خبر : 2073942 | 11 مهر 1403 ساعت 16:19 | 15.5K بازدید | 62 دیدگاه

اعتراض مدیر سپاهان به پرونده باهویی و بیرانوند

مدیر تیم فوتبال سپاهان معتقد است برخی آرای صادره از سوی کمیته انضباطی توازن و همخوانی لازم را ندارد.

اعتراض مدیر سپاهان به پرونده باهویی و بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، احسان بعیدی، مدیر تیم فوتبال سپاهان، پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان گفت:

«نیاز داشتیم به جدول مسابقات برگردیم و با این برد به هدفمان رسیدیم. به هر حال این انتظار از تیم سپاهان وجود دارد که همیشه در این سطح و کیفیت بازی کند. همانطور که آقای مورایس هم گفتند ان‌شاءالله روز به روز سپاهان به آنچه مدنظر هواداران است نزدیک می‌شود.»

او در واکنش به اینکه "چرا برای این بازی ورزشگاه فولادشهر پر نشده؟" عنوان کرد:
«اگر از سال 81 و 82 که اولین قهرمانی سپاهان رقم خورد تا الان بررسی شود این نوسان های حضور تماشاگران همیشه بوده است. نتایج اخیر هم قطعا در این مسئله تاثیرگذار بوده و امیدواریم از این به بعد با بردهایی که خواهیم داشت شاهد حضور بیشتر هواداران در ورزشگاه باشیم.»

وی درباره حضور هواداران سپاهان در تمرینات این تیم افزود:
«این شرایط باید در آینده فراهم شود. ان‌شاءالله در جلسه‌ای که با کانون هواداران خوهیم داشت سعی می‌کنیم زمینه لازم برای این موضوع را محقق کنیم.»

مدیر تیم سپاهان با انتقاد از رأی صادر شده در ماجرای نبیل باهویی تاکید کرد:
«متاسفانه آن میزان برخورد لازم با برخی خطاها را نمی‌بینیم. الان جعل مدرک و جعل یک اتفاق پزشکی را شاهد هستیم چگونه برایش رأی صادر می‌کنند، از آن طرف رأی که به خاطر یک هوادار اعلام شده را هم می‌بینید و هیچ توازنی بین این دو نیست. قطعا با جعل مدرک پزشکی باید با جدیت بیشتری برخورد شود. باز هم این انتظار را مطرح می‌کنیم که همه باشگاه‌ها به یک چشم دیده شوند»

دیدگاه‌ها