کد خبر : 2073929 | 11 مهر 1403 ساعت 15:15 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

تیرک، مانع از زیباترین گل هفته (عکس)

مدافع چپ گل‌گهر نزدیک بود نخستین گل فصل خود را با یک شوت دیدنی بزند.

تیرک، مانع از زیباترین گل هفته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در شرایطی مقابل هوادار به تساوی رسید که موقعیت‌های خطرناک زیادی داشت و حتی یک بار توسط سید ابوالفضل رزاق‌پور تیرک دروازه بنفش‌ها را به لرزه درآورد تا نتواند به برتری دست پیدا کند و با بدشانسی صاحب یک امتیاز شود.

2089531

ابوالفضل رزاق‌پور که فصل گذشته 6 پاس گل داد و یک گل مقابل سپاهان به ثمر رساند، در فصل جدید هم بارها با فرارهای سریع از جناح چپ زمین برای گل‌گهر سیرجان موقعیت ساخته و یک گل را پایه‌گذاری کرده، اما نزدیک بود مقابل هوادار نخستین گل فصل خود را با شلیک تماشایی بزند که شانس نداشت.

2089528
2089529

مدافع چپ سابق تراکتور که یک سال موفق در گل‌گهر سپری کرد و نزدیک بود در نقل و انتقالات تابستانی یک جابه‌جایی بزرگ داشته باشد ولی در نهایت دوباره در جمع سیرجانی‌ها ماند، انگیزه زیادی برای ثبت نخستین گل فصل خود مقابل هوادار داشت که یک ضربه ایستگاهی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه رد شد و یک شوت هم به تیرک افقی اصابت کرد تا زیباترین گل هفته به نمایش درنیاید.

2089532

گل‌گهر یکی از راه‌های اصلی گلزنی خود به حریفان را روی نفوذها و ارسال‌های رزاق‌پور از جناح چپ گذاشته که این مدافع امیدوار است در بازی آینده برابر خیبر خرم‌آباد دوباره موقعیت‌سازی و حتی گلزنی کند.

دیدگاه‌ها