کد خبر : 2073927 | 11 مهر 1403 ساعت 14:58 | 16.9K بازدید | 16 دیدگاه

دمبله این هفته برمی‌گردد؟

انریکه تاوان این تصمیم جنجالی را داد

پی‌اس‌جی دیشب در شرایطی مغلوب آرسنال شد که غیبت عثمان دمبله را با همه وجودش حس کرد. غیبتی که انضباطی بود.

انریکه تاوان این تصمیم جنجالی را داد

به گزارش "ورزش سه"، پس از باخت 2-0 دیشب مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا، پی‌اس‌جی یکشنبه در لیگ یک به مصاف نیس خواهد رفت و بسیاری از خود می‌پرسند، باز هم بدون دمبله؟

به دلایل انضباطی، لوئیس انریکه، عثمان دمبله را از فهرست بازی با توپچی‌ها کنار گذاشته بود و غیبت او در زمین به ضرر پاریس تمام شد.

رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند که که به احتمال زیاد دمبله برای دیدار مقابل نیس به ترکیب بازخواهد گشت؛ زیرا خود لوئیس انریکه روز دوشنبه در کنفرانس قبل از بازی مقابل آرسنال گفته بود که تصمیم برای حذف وینگر ملی پوش فرانسوی غیر قابل بازگشت نیست.

2089524

تصمیم لوئیس انریکه برای کنار گذاشتن دمبله از لیست تیم، باعث شگفتی بخشی از رختکن تیمی پاریسی شده است. اگرچه سرمربی اسپانیایی اطمینان داد که هیچ بحثی بین او و بازیکن سابق بارسا صورت نگرفته، اما بسیاری از بازیکنان دیدند که چگونه دمبله جواب مربی را در یک بحث کوچک درون رختکن داده بود. زمانی که انریکه در یک صحبت جمعی پس از بازی روز جمعه مقابل رن، او را به خاطر پاس ندادن توپ به اشرف حکیمی مورد سرزنش قرار داد.

به گفته این رسانه‌ها، چند بازیکن پاری سن ژرمن معتقد بودند که این بحث مهمی نبوده است. البته قضاوت با لوئیس انریکه بود و او در نهایت دمبله را کنار گذاشت و تیمش نیز بازنده شد. حال باید دید تنبیه دمبله ادامه‌دار است یا بعد از یک بازی بخشیده می‌شود.

دیدگاه‌ها