کد خبر : 2073920 | 11 مهر 1403 ساعت 14:40 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

عذرخواهی دروازه‌بان بایرن: دعوا تمام نشد

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، می‌گوید موضوع درگیری با اسون اولرایش برایش تمام شده، اما پرونده محرومیت همچنان باز است.

عذرخواهی دروازه‌بان بایرن: دعوا تمام نشد

به گزارش "ورزش سه"، بحث درگیری اولرایش با رولفس به دلیل انتشار ویدیویی که در آن این بازیکن با عصبانیت به مدیر ورزشی بایرلورکوزن اشاره می‌کرد و به او می‌گفت که باید سر جایش بنشیند و از عباراتی مانند احمق برای توصیفش استفاده می‌کرد حواشی بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشته است.

رولفس پیش از این گفته بود که متوجه اظهاراتی که خطاب به او مطرح شده نشده و این موضوع برایش اهمیت چندانی ندارد و حالا پس از پیروزی شب گذشته تیمش برابر میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در این باره به خبرنگاران گفت: «اولرایش با من تماس گرفت و حرف زدیم. پرونده این موضوع برای من بسته شده است.»

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که این احتمال وجود دارد که فدراسیون فوتبال این کشور محرومیتی را برای این بازیکن بایرن مونیخ در نظر بگیرد و گفته می‌شود که تحقیقات درباره رفتار خشمگینانه او با مدیر ورزشی لورکوزن از چند روز قبل آغاز شده است.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال آلمان پیش از این به رسانه‌ها اعلام کرده بود که از اولرایش خواسته شده است که پیش از اعلام رای نهایی درباره این پرونده و محرومیت احتمالی توضیحاتی را به دلیل رفتاری که با مدیر ورزشی باشگاه حریف داشت ارائه دهد تا تصمیم‌گیری منصفانه در این پرونده انجام شود.

دیدگاه‌ها