کد خبر : 2073914 | 11 مهر 1403 ساعت 14:13 | 20.9K بازدید | 14 دیدگاه

همه مبهوت هاورتز شدند: عجب غول جذابی!

رسانه‌های انگلیسی و هواداران آرسنال از درخشش کای هاورتز بسیار راضی و خوشحال هستند و او را مورد تحسین قرار دادند.

همه مبهوت هاورتز شدند: عجب غول جذابی!

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز موفق شد پنجمین گلش در فصل جدید را در دیدار شب گذشته آرسنال برابر پاری سن ژرمن در هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان به ثمر برساند و همین باعث شد که بسیاری از هواداران و رسانه‌ها به تشویق و تمجید از او روی بیاورند.

این ستاره آلمانی پس از نمایش خوبی که در دیدار شب گذشته برابر پاری سن ژرمن که با پیروزی ۰-۲ آرسنال به پایان رسید داشت، مورد تحسین میکل آرتتا هم قرار گرفت. سرمربی توپچی‌ها پس از پایان این بازی درباره او به خبرنگاران گفت: «ذهن فوتبالی هاورتز و اخلاق و تعهد کاری او فوق العاده است.»

این بازیکن حالا به اولین بازی آرسنال پس از پی‌یر امریک اوبامیانگ در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است که موفق می‌شود در شش بازی متوالی برای این تیم گلزنی کند و همین باعث شده است که به بازیکنی محبوب در بین هواداران هم تبدیل شود.

هاورتز پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من عاشق این ورزشگاه هستم. بسیار خوشحال و خوشبختم که فرصت بازی در این ورزشگاه و این که عضوی از این تیم باشم را دارم. قبلا بازیکنی نبودم که علاقه‌ای به حضور در دوئل‌های هوایی داشته باشد اما حالا واقعا دوست‌شان دارم.»

2089500

رسانه‌های انگلیسی هم از عملکرد خوب این بازیکن تمجید کردند. روزنامه سان بهترین نمره (۹) در بین تمامی بازیکنان آرسنال را به او اختصاص داد و نوشت: «بحث درباره حضور او در پست هافبک هجومی باید تمام شود. هاورتز یک مهاجم نوک درجه یک است.»

گاردین با اشاره به عملکرد خوب او نوشت: «او حالا رهبر تیمش است» و به قدرت فوق العاده او در ایجاد برتری هوایی در بسیاری از نبردها در جلوی زمین برای آرسنال اشاره کرد.

هواداران هم که این بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند بسیار از درخشش او خوشحال بودند. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اخلاق کاری او فوق العاده است و یک تهدید جدی در محوطه جریمه به حساب می‌آید.»

کاربر دیگری اضافه کرد: «او همه کار کرد. این یک نمایش عالی و تمام عیار از یک مهاجم بود. او تحت هدایت آرتتا به غولی کاملا متفاوت تبدیل شده است. من واقعا دوستش دارم!»

دیدگاه‌ها