کد خبر : 2073907 | 11 مهر 1403 ساعت 13:51 | 21.9K بازدید | 22 دیدگاه

رئال و رکورد 14 بازی بدون شکست

پادشاه بی‌شکست اروپا: یک بازی تا بهترین رکورد

رئال مادرید 14 بازی متوالی بدون باخت در لیگ قهرمانان دارد و هدفش رسیدن به رکورد تاریخی شیاطین سرخ و البته منچسترسیتی است.

پادشاه بی‌شکست اروپا: یک بازی تا بهترین رکورد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در لالیگا به رکورد 40 بازی متوالی بدون باخت رسیده، در لیگ قهرمانان نیز 14 بازی متوالی را بدون باخت را پشت سر گذاشته و تا رسیدن به بهترین رکورد خود (15 بازی) یک بازی فاصله دارد.

رئال 14 بازی متوالی را بدون باخت در لیگ قهرمانان داشته، رقابتی که قهرمان فعلی آن هستند و در فصل 25-2024 از آن دفاع می‌کنند.

رئال می‌تواند با بهترین رکورد خود امشب و برابر لیل برابری کند. بهترین رکورد رئال 15 بازی بدون شکست است و بعد از بازی با لیل، باید در خانه برابر دورتموند و میلان قرار بگیرند.

هدف نهایی، رسیدن به رکورد تاریخی منچستریونایتد و سیتی با 25 بازی متوالی بدون باخت است. دوره ای که برای شیاطین سرخ در سپتامبر 2007 آغاز شد و در ماه می‌ 2009 پایان یافت، زمانی که بارسلونا در فینال رقابت‌ها در ورزشگاه المپیک رم (2-0 با گل‌های اتوئو و مسی) یونایتد را شکست داد. سیتی نیز دیشب به این رکورد رسید و البته همچنان می‌تواند آن را بهبود ببخشد.

شکست ناپذیری رئال در لیگ قهرمانان با اولین مسابقه از فصل قبل آغاز شد. مردان آنچلوتی با گل بلینگام زمانی که بازی در آستانه پایان بود (دقیقه 94) یونیون برلین را به شکلی عجیب و دردناک شکست دادند و در ادامه رئال دیگر نباخت و در نهایت نیز با شکست دورتموند جام را بالای سر برد.

دو بازی یک چهارم نهایی برابر سیتی سخت‌ترین بازی‌های فصل رئال بود و در هر دو بازی مساوی شد و رئال در پنالتی‌ها پیروز شد. رئال در اولین بازی فصل جاری نیز اشتوتگارت را برد. روند بدون باخت رئال تا کجا ادامه خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها