کد خبر : 2073896 | 11 مهر 1403 ساعت 13:20 | 11.8K بازدید | 10 دیدگاه

جانشین محمد صلاح در دورتموند می‌درخشد

عملکرد درخشان کریم آدیمی در دیدار برابر سلتیک مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

جانشین محمد صلاح در دورتموند می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی سلتیک به میدان رفت و آدیمی در ۴۵ دقیقه اول بهترین و درخشان‌ترین بازیکن زمین بود و توانست بهترین و بالاترین نمره را در بین تمامی بازیکنان از روزنامه آلمانی بیلد بگیرد.

او برای اولین بار از زمان حضورش در دورتموند (از سال ۲۰۲۲) موفق شد سه گل با پیراهن این تیم در دقایق یازدهم، بیست و نهم و چهل و دوم به ثمر برساند و این کار را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد که ارزش و اهمیت بسیاری برای او و تیمش دارد.

گلی که این بازیکن وقتی تیمش با نتیجه ۱-۳ جلو بود به ثمر رساند، بدون شک می‌تواند در دسته‌بندی «بهترین گل ماه» قرار بگیرد. او با یک شوت تماشایی از فاصله ۱۸ متری با پای چپ توپ را وارد دروازه حریف کرد تا بار دیگر توانایی و مهارت‌های خاص خودش را به رخ کشیده باشد.

2089472

او که پس از پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه‌ای را هم دریافت کرد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من شروع خوبی داشتم. هدفی برای خودم تعیین کرده‌ام که امروز به بخش کوچکی از آن رسیدم.»

آدیمی با سرعت دیوانه‌وار و پای چپ قدرتمندش باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به صورت جدی به دنبالش باشند. روزنامه بیلد مدعی شده است که باشگاه لیورپول مشتری جدی این بازیکن است و چند استعدادیاب و نماینده را بارها به تماشای بازی او فرستاده است.

مدیران لیورپول معتقد هستند که آدیمی بهترین گزینه برای جانشینی محمد صلاح است. قرارداد این بازیکن با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و به نظر می‌رسد که او دیگر تمایلی برای امضای قرارداد جدید نخواهد داشت و به دنبال ترک این باشگاه است. آنها آماده هستند تا ۵۰ میلیون یورو برای جذب آدیمی پرداخت کنند.

2065191

این در حالی است که این بازیکن پیش از این بارها تاکید کرده بود که در دورتموند بسیار راحت است و حتی پس از نمایش درخشانش در بازی شب گذشته هم در پاسخ به سوال بیلد درباره احتمال جدایی از دورتموند و بازی در لیگی خارج از آلمان گفت: «من اینجا در دورتموند احساس بسیار خوبی دارم. از وقتی که بچه بودم طرفدار این تیم بودم!»

با این حال، شرایط در نیمه دوم بازی برابر سلتیک برای آدیمی خوب پیش نرفت و او به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و درباره این مصدومیت اضافه کرد: «احساس درد در ماهیچه پایم داشتم. امیدوارم که مشکل جدی نباشد.»

دیدگاه‌ها