کد خبر : 2073894 | 11 مهر 1403 ساعت 13:09 | 14K بازدید | 18 دیدگاه

سیگنالی برای بازگشت؟

سورپرایز نویر: سفر با یک کوله‌پشتی عجیب

مانوئل نویر دیروز و هنگام سفر با بایرن به بیرمنگام همه را شگفت زده کرد.

سورپرایز نویر: سفر با یک کوله‌پشتی عجیب

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان بایرن، مانوئل نویر، روز سه‌شنبه هنگام عزیمت به بیرمنگام با کوله پشتی خود همه را شگفت زده کرد. بعد از ظهر دیروز، تیم مونیخی با یک هواپیمای ویژه برای بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل استون ویلا راهی بیرمنگام شد.

پس از اینکه دو اتوبوس بایرن به منطقه VIP ترمینال 1 در فرودگاه مونیخ رسیدند، نویر در ساعت 4:52 بعد از ظهر از آن پیاده شد با یک کوله پشتی مشکی در پشت، اما نه برای بایرن!

بولت پرسپولیسکوله پشتی مانشافت
وقتی خبرنگار بیلد توانست نگاهی به پشت آن بیندازد، لوگوی تیم ملی آلمان روی آن وجود داشت!

البته هیچ مشکلی از نظر اسپانسرینگ وجود ندارد، زیرا هر دو تیم یک اسپانسر یکسان دارند، آدیداس. اما در هر صورت این یکی از جزئیات جالب از سوی نویر بود. نویر این کوله پشتی را برای مسابقات یورو 2024 به عنوان بخشی از تجهیزات تیم ملی دریافت کرد.

پس از این مسابقات (آلمان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت) قهرمان جهان در سال 2014 پس از 15 سال در پایان ماه آگوست از تیم ملی کناره‌گیری کرد.
پس از مصدومیت جدی شماره یک جدید، مارک آندره تراشتگن (پارگی تاندون کشکک در زانوی راست او)، شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی نویر در پیراهن DFB به وجود آمد.

2089467

بولت پرسپولیسکوله پشتی مانشافت سیگنالی برای بازگشت؟

نه، زیرا نویر هفته گذشته پس از تساوی 1-1 در بوندسلیگا مقابل لورکوزن، به شایعات بازگشتش پایان داده بود: «خیر من به میل خودم از تیم ملی رفتم و این اصلا ربطی به مارک تراشتگن نداشت.»

بر این اساس، نبرد برای گلر جدید آلمان اکنون در جریان است. احتمالاً بین الیور باومن، دروازه بان هوفنهایم و الکساندر نوبل، دروازه‌بان اشتوتگارت، یکی گلر فیکس مانشافت خواهد شد.

نویر می‌گوید: «ما حداقل دو دروازه بان عالی با اولی و الکس نوبل داریم و ما برند لنو را هم داریم، کوین تراپ را هم داریم پس لازم نیست نگران باشیم.»

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی، نیز تمایلی برای بازگرداندن نویر ندارد، اما دروازه‌بان بایرن همچنان دوست دارد کوله پشتی مانشافت را در سفرهای خارج از خانه حمل کند. یادگاری زیبا از 124 بازی ملی  و یورو 2024 در آخرین سال حضورش در تیم ملی!

دیدگاه‌ها