کد خبر : 2073893 | 11 مهر 1403 ساعت 13:00 | 26.3K بازدید | 50 دیدگاه

حرف، حرف من است

اتمام حجت فلیک با یامال و لواندوفسکی

بارسلونا دیشب با 5 گل یانگ بویز را در هم کوبید و در پایان بازی هانسی فلیک پیام مهمی برای بازیکنانش فرستاد.

اتمام حجت فلیک با یامال و لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، حریف سوئیسی دیشب برابر مثلث لواندوفسکی، رافینیا و یامال حریفی برای گفتن نداشت و در نهایت نیز 5 بار دروازه‌اش باز شد. لوا دبل کرد و رافینیا نیز به روند گلزنی‌اش ادامه داد.

یامال که در بازی قبلی برابر اوساسونا (شکست 4-2 بارسا) کار را از روی نیمکت شروع کرده بود، دیشب تا دقیقه 75 در زمین بود، ولی سپس همراه با لواندوفسکی تعویض شد. تعویضی که به مذاق هیچکدام خوش نیامد. یامال انتظار داشت تا پایان در میدان بماند و لوا نیز دوست داشت هت‌تریک کند.

2089466

در پایان بازی وقتی از فلیک در مورد نارضایتی این دو بازیکن از تعویض پرسیدند، واکنش مربی آلمانی قاطع و صریح بود. فلیک گفت: «ببینید، من به هیچکس در تیم قولی نداده‌ام. کسی نمی‌تواند از جایگاهش مطمئن باشد و همه در یک شرایط قرار دارند. ما که فقط همین چند بازیکن را نداریم. من باید روی همه بازیکنانم حساب کنم. برایم مهم نیست یک بازیکن می خواهد به بازی ادامه دهد. وقتی تصمیم به تعویض بگیرم، حتما دلایل خوبی پشتش نهفته است. در هر بازی ممکن است تغییراتی رخ دهد و همه بازیکنان باید تصمیم من را قبول کنند. این پیام من برای همه تیم است.»

فلیک در ادامه گفت: «ما در هر بازی می‌خواهیم بهترین باشیم. می‌توانیم برخی کارها را بهتر انجام دهیم. می‌توانیم از برخی پتانسیل‌ها بهتر استفاده کنیم. ما باید به عنوان یک تیم به یادگیری ادامه دهیم. این فرمت جدید لیگ قهرمانان تا حدی ناشناخته است، پس تا جایی که می‌توان باید پیروز شد و گلزنی کرد. من به همه تیم برای مقاطع حساسی که در پیش است نیاز دارم.»

دیدگاه‌ها