کد خبر : 2073892 | 11 مهر 1403 ساعت 12:55 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

این چی بود وسط فوتبال؟

کالافیوری در یک صحنه باورنکردنی با ویپ یا مکمل!

طرفداران آرسنال در بازی مقابل پاری سن ژرمن به شدت از رفتار دکلان رایس و ریکاردو کالافیوری شوکه شدند.

کالافیوری در یک صحنه باورنکردنی با ویپ یا مکمل!

به گزارش  "ورزش سه "، هواداران آرسنال به اتفاقی جالبی که در جریان بازی مقابل پاری سن ژرمن رخ داد، واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند.

دکلان رایس و ریکاردو کالافیوری درحالی‌که آرسنال در هفته دوم چمپیونزلیگ با نتیجه 2-0 مقابل پاری سن ژرمن برنده شد، در ترکیب اصلی حضور داشتند و عملکرد قدرتمندی از خود به نمایش گذاشتند.

گل‌های کای هاورتز و بوکایو ساکا در نیمه اول یک پیروزی راحت را برای توپچی‌ها رقم زد. اما اتفاقی که در نیمه دوم افتاد در رسانه‌های اجتماعی غوغا کرد.

کالافیوری پس از درگیری با فابیان روئیز، بازیکن پاری سن ژرمن، منتظر کارت زرد داور بود. هنگامی که اسلاوکو وینچیچ کارت زرد را به کالافیوری نشان داد، رایس در کنار این بازیکن ظاهر شد و یک شیء ناشناس را به هم‌تیمی خود داد.

2089464

کالافیوری از داور دور شد و بلافاصله آن جسم را در دهانش گذاشت و به نظر می‌رسد که یک سیگار برقی (ویپ) است. یکی از طرفداران آرسنال در واکنش به این اتفاق در ایکس نوشت: "چه کسی دید که دکلان رایس به کالافیوری یک ویپ داد و کالافیوری هم در زمین از آن استفاده کرد؟ خدای من، چطور چنین چیزی ممکن است!"

یکی دیگر از هواداران ادعای مشابهی داشت: "من فکر می‌کردم رایس ابتدا یک ویپ به کالافیوری داد که مجبور شدم تصویر بازی را به عقب برگردانم."

یکی دیگر از طرفداران اینطور نوشت: "رایس چه چیزی را به کالافیوری داد؟ به نظر می‌رسید که یک ویپ است."

یک هوادار دیگر با ایموجی خنده نوشت: "کالافیوری به صورت دیوانه کننده‌ای در جریان بازی از ویپ استفاده کرد، اما این احمقانه به نظر می‌رسد که چگونه رایس آن را در جیب خود نگه داشته است؟"

با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد، برخی از طرفداران آرسنال متوجه شدند که رایس فقط ژل انرژی‌زا به هم‌تیمی‌اش داده بود و خبری از سیگار برقی نیست. این ژل‌ها برای تقویت فوری انرژی بازیکنان طراحی شده و هیچ قانونی برای مصرف آن‌ها در طول بازی وجود ندارد.

یکی از طرفداران خندید و نوشت: "این واضح است که فقط یک ژل است، بچه‌ها بیخیال شوید."

دیدگاه‌ها