کد خبر : 2073891 | 11 مهر 1403 ساعت 12:52 | 22.9K بازدید | 21 دیدگاه

فرگوسن برای یونایتد آقای برگزیده جدید پیدا کرد!

سر الکس فرگوسن معتقد است که مکس آلگری بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد است.

فرگوسن برای یونایتد آقای برگزیده جدید پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران و هواداران منچستریونایتد امیدوار بودند که تغییرات ایجاد شده در این تیم باعث شود که آنها از روزهای تلخ و کابوس‌وار فصل قبل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فاصله بگیرند و شرایط بهتری را در فصل جدید تجربه کنند، اما وضعیت به هیچ وجه مطابق میل آنها پیش نرفته است.

شکست ۰-۳ برابر تاتنهام در رقابت‌های این هفته در اولدترافورد باعث شد که فشارها روی کادر فنی یونایتد و خصوصا اریک تن‌هاخ بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کند و شایعات بسیاری درباره احتمال اخراج قریب الوقوع او از سمتش به عنوان سرمربی این تیم به گوش می‌رسد.

2022859

رسانه‌های انگلیسی در روزهای گذشته گزینه‌های متفاوتی را به عنوان سرمربی احتمالی یونایتد در چند هفته آینده معرفی کرده‌اند و حتی از سیمونه اینزاگی که در حال حاضر هدایت اینتر را برعهده دارد و فصل گذشته با این تیم قهرمان سری آ شده بود هم نام برده بودند، اما حالا گاتزتا دلو اسپورت گزینه جالبی را مطرح کرده است.

این روزنامه ایتالیایی مدعی شده است که سر الکس فرگوسن علاقه زیادی به حضور مکس آلگری روی نیمکت یونایتد دارد و معتقد است که این مربی سابق یوونتوس می‌تواند بهترین گزینه برای نجات این تیم از بحران به وجود آمده و بازگرداندنش به روزهای اوج باشد، اما مشخص نیست که مدیران این باشگاه تصمیمی برای انتخاب او به عنوان سرمربی جدید داشته باشند. توماس توخل هم مربی دیگری است که نامش در این روزها بارها در کنار نام یونایتد به گوش رسیده است.

دیدگاه‌ها