کد خبر : 2073890 | 11 مهر 1403 ساعت 12:45 | 9.6K بازدید | 34 دیدگاه

کرویف:

لواندوفسکی جنون گل زدن برای بارسا را دارد

یوردی کرویف از عملکرد روبرت لواندوفسکی در ترکیب بارسلونا بسیار راضی است.

لواندوفسکی جنون گل زدن برای بارسا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی شب گذشته در ترکیب اصلی بارسلونا برای دیدار برابر یانگ بویز در هفته دوم از دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی ۰-۵ این تیم به پایان رسید حضور داشت و موفق شد دو گل از پنج گل تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کند.

این ستاره لهستانی گل اول و چهارم تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا مثل همیشه درخشان و موثر ظاهر شده باشد، اما اتفاق جالبی که توجه بسیاری از هواداران بارسلونا و رسانه‌ها را به خود جلب کرد این بود که او از تصمیم هانسی فلیک برای تعویضش در دقایق پایانی بازی به هیچ وجه راضی نبود.

این بازیکن در دقیقه ۷۵ و در حالی که تنها ۱۵ دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود از زمین بیرون رفت و جایش را به پائو ویکتور داد و عصبانیت و ناراحتی او کاملا مشخص بود چون دوست داشت که در زمین بماند و هت تریک کند و به همین دلیل از این تصمیم ناراحت شد.

1878945

کرویف در گفت‌وگو با مووی استار پلاس در این باره اظهار داشت: «لواندوفسکی همیشه رویای پوشیدن پیراهن بارسا و بازی برای این تیم را در سر داشت و این نکته کلیدی در جذبش بود. وقتی شما می‌بینید بازیکنی ۳۶ ساله به خاطر تعویضش عصبانی می‌شود چون دوست داشته است هت‌تریک کند، به این معناست که در حال دیدن بازیکنی هستید که جنون گلزنی دارد و علاقه بسیاری به انجام این کار پیدا کرده است.»

دیدگاه‌ها