کد خبر : 2073885 | 11 مهر 1403 ساعت 12:28 | 15.8K بازدید | 16 دیدگاه

اعتراف کروس: شاید از رفتن پشیمان بشوم!

تونی کروس می‌گوید شاید چند سال دیگر از تصمیمش برای خداحافظی زودهنگام از فوتبال پشیمان شود.

اعتراف کروس: شاید از رفتن پشیمان بشوم!

به گزارش "ورزش سه"، کروس در چند هفته پایانی فصل گذشته بود که تصمیم ناگهانی و غیرمنتظره‌اش برای خداحافظی از دنیای فوتبال را به صورت رسمی اعلام کرد و پس از برگزاری دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با قهرمانی رئال مادرید همراه بود از این تیم جدا شد و آخرین بازی‌اش را با پیراهن تیم ملی آلمان در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ انجام داد.

تصمیم این ستاره آلمانی برای بسیاری از دوستداران و حتی همبازی‌هایش باورنکردنی بود و آنها معتقد بودند که او هنوز می‌تواند چندین سال در بهترین سطح فوتبال اروپا بازی کند اما او مصمم بود که در اوج از فوتبال کناره‌گیری کند و حالا تایید می‌کند که شاید روزی از این تصمیمی که گرفته است پشیمان شود.

2075690

کروس در این باره گفت: «من همیشه می‌خواستم که فوتبالم را در بهترین شرایط و در بالاترین سطح و مرحله ممکن به پایان برسانم و در نهایت هم موفق شدم این کار را انجام دهم. می‌دانم که شاید در طول پنج سال آینده با خودم بگویم که خیلی زود بود، اما حالا احساس بسیار خوبی دارم و خوشحال هستم.»

او در پاسخ به سوالی درباره موفقیت‌های رئال مادرید اظهار داشت: «پرز همیشه کارش را به بهترین شکل و با هوشمندی تمام انجام می‌دهد. ما همیشه مجبور بودیم جای خالی بازیکنان بسیار با کیفیت و بزرگی را در مادرید پر کنیم، اما یک بازیکن جدید جوان آماده بود. در این تیم همیشه یک چرخ جانشین چرخ دیگری می‌شود.»

این بازیکن درباره احتمال حضورش در والدبباس‌ (مجموعه تمرینی رئال مادرید) و دیدار با هم‌تیمی‌های سابقش گفت: «دوست دارم اما این ریسک هم وجود دارد که کارلو آنچلوتی به من بگوید همین جا بمان!»

دیدگاه‌ها