کد خبر : 2073884 | 11 مهر 1403 ساعت 12:25 | 3.2K بازدید | 7 دیدگاه

روزنامه قطری: السد امیدهای آسیایی را احیا کرد

الوطن در گزارشی نوشت که درخشش حسینی مانع از پیروزی پرگل السد برابر استقلال شده است.

روزنامه قطری: السد امیدهای آسیایی را احیا کرد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الوطن در گزارشی پیرامون دیدار استقلال و السد نوشت: تیم السد قطر با پیروزی ۲ بر ۰ مقابل استقلال ایران، در دیداری که در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد، در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به برتری دست یافت.

گل اول السد توسط حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، در دقیقه ۴۰ وارد دروازه خودی شد و اکرم عفیف در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند.

السد با این پیروزی امتیازات خود را به عدد چهار رساند. این تیم در هفته اول مقابل العین امارات به تساوی رسیده بود و اکنون با پیروزی مقابل استقلال وضعیت خود را بهبود بخشیده است. در هفته سوم، السد به مصاف پرسپولیس ایران خواهد رفت که این دیدار در تاریخ ۲۱ اکتبر برگزار می‌شود.

2089454

السد در بازی مقابل استقلال نمایش قدرتمندی داشت و در زمینه کنترل بازی، مالکیت توپ و خلق موقعیت‌ها برتری داشت. آن‌ها توانستند این برتری را به گل تبدیل کنند و حتی می‌توانستند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند، اما مهاجمان به‌خصوص مهاجم خطرناک این تیم، موخیکا، در گلزنی ناکام ماندند.

السد به‌صورت مداوم فشار وارد کرد تا به گل برسد و نهایتاً موفق شد از روی یک ضربه کرنر به گل اول دست یابد. حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، سعی کرد توپ را دفع کند، اما با مشت خود توپ را وارد دروازه تیم خود کرد تا السد در دقیقه ۴۰ به گل اول برسد و برتری خود را در بازی تثبیت کند.

نیمه اول با برتری ۱ بر ۰ به سود السد به پایان رسید. در نیمه دوم، این تیم بازی بهتری ارائه داد و با ادامه فشار و خلق فرصت‌های بیشتر، نزدیک بود که گل‌های بیشتری به ثمر برساند، اما حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، با وجود اشتباهش در گل اول، در سایر صحنه‌ها عملکرد خوبی داشت و چندین موقعیت مسلم گلزنی را مهار کرد.

گل دوم السد از روی یک ضربه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی به‌دلیل خطای مدافع استقلال بر روی اکرم عفیف که درون محوطه جریمه استقلال نفوذ کرده بود، اعلام شد. عفیف با موفقیت این پنالتی را به گل تبدیل کرد و در دقیقه ۶۸ گل دوم السد را به ثمر رساند.

2089455

استقلال تلاش کرد تا در دقایق پایانی بازی نتیجه را تغییر دهد و اختلاف را کاهش دهد. این تیم به‌خصوص با استفاده از توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی فشار آورد، اما السد با بازی منظم و دفاع خوب در تمامی خطوط و با حضور قدرتمند مشعل برشم در دروازه، توانست برتری خود را حفظ کند و سه امتیاز این دیدار را به‌دست آورد.

این اولین پیروزی السد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای نخبه‌هاست و می‌تواند انگیزه‌ای قوی برای این تیم در مسابقات آینده باشد، جایی که آن‌ها به‌دنبال پیروزی بیشتر و حفظ شانس‌های خود برای صعود به مرحله بعدی و ادامه رقابت در این دوره از لیگ نخبگان آسیا خواهند بود.

دیدگاه‌ها