کد خبر : 2073881 | 11 مهر 1403 ساعت 12:16 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

مربی اتلتیک، بهترین در سپتامبر

نشان برای والورده: عبور از فلیک و آنچلوتی

ارنستو والورده با اضافه کردن 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن برای بیبلبائو، به عنوان بهترین مربی لالیگا در ماه سپتامبر انتخاب شد.

نشان برای والورده: عبور از فلیک و آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک با والورده فصل را مانند یک صاعقه آغاز کرده است، شروعی تماشایی که آنها را به مبارزه جدید برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا امیدوار کرده است. آنها در آخرین بازی آگوست به اتلتیکو باختند و در سپتامبر، در دیداری تا حدی گیج‌کننده و عجیب مقابل سویا مساوی کردند.

سپتامبر ولی در مجموع برای شیرها خوب بود و والورده پس از کسب 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن، بهترین مربی ماه سپتامبر انتخاب شد. آنها لاس پالماس، لگانس و سلتا را شکست داده‌اند و یک امتیاز مقابل سویا به دست آورده‌اند.

2089448

به این ترتیب والورده، توانست فلیک و آنچلوتی را که با آنها رقابت داشت، پشت سر بگذارد. در واقع او از سرمربی آلمانی که در ماه آگوست این جایزه را دریافت کرد، جلو زد. رئال مادرید با کسب 10 امتیاز در سپتامبر، با اتلتیک برابر بود. تساوی اخیر در متروپولیتانو مانع از کسب 12 امتیاز از 4 بازی شد و بارسا نیز با سه برد و یک شکست و 9 امتیاز پشت سر اتلتیک و رئال در این ماه بود.

بهترین بازیکن ماه

مولیرو از ویارئال در ماه گذشته به عنوان بهترین بازیکن زیر 23 سال و کوبو، ستاره ژاپنی سوسیداد، بهترین بازیکن ماه سپتامر شد. او روی 4 گل سوسیداد نقش مستقیم داشت.

2089447

دیدگاه‌ها