کد خبر : 2073879 | 11 مهر 1403 ساعت 12:14 | 18.8K بازدید | 7 دیدگاه

چه فصل پرتنشی بود

یک فصل در بارسلونا 10 سال طول کشید!

پائولینیو میهمان ویژه بازی بارسا-یانگ بویز بود و قبل از بازی در مورد تجربه بازی در بارسای ارنستو والورده در فصل 18-2017 حرف زد.

یک فصل در بارسلونا 10 سال طول کشید!

به گزارش "ورزش سه"، او که دیشب از جایگاه ویژه موتجوئیک بازی را تماشا کرد هفت سال قبل یک خرید غیرمعمول برای بارسا بود، اما تعداد گل‌های او به اندازه ای بود که هواداران را راضی کرد. او اخیرا در 36 سالگی و پس از یک دوران حرفه‌ای طولانی بازنشسته شد.

پائولینیو لحظاتی قبل از شروع بازی بارسا گفت: «من یک فصل در بارسا بازی کردم اما به نظر می‌رسید که 10 فصل اینجا بودم. فصل پرتنش و پر از حس و حال‌های مختلف را سپری کردم.»

2089444

پائولینیو 49 بازی انجام داد و 9 گل به ثمر رساند و به خاطر شم گلزنی بالایش معروف بود.

علاوه بر باشگاه بارسلونا، او برای کورینتیانس، تاتنهام، گوانگژو و الاهلی هم بازی کرد: «من همین یک ماه پیش بازنشسته شدم. مدیریت فوتبال را دوست دارم. آماده‌ام یاد بگیرم و هنوز نمی‌دانم در آینده چه خواهم کرد.»

پائولینیو در پاسخ به سوالی درباره رافینیا از او تمجید کرد: «من فرم او را خیلی خوب می‌بینم. بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و امیدوارم به این روند ادامه دهد.»

پائولینیو در مورد دروازه‌بان جدید بارسا، شزنی، اطمینان داد که از او استقبال خواهد شد و مطمئن است که در این تیم بزرگ می‌درخشد.

دیدگاه‌ها