کد خبر : 2073878 | 11 مهر 1403 ساعت 12:10 | 21.9K بازدید | 23 دیدگاه

درخشش خیره‌کننده ستاره ایرانی

شبی که جوزپه مه‌آتزا فقط یک نام را فریاد زد: طااارمی!

مهدی طارمی ستاره بی چون و چرای تیمش در دیدار برابر ستاره سرخ بلگراد بود و هواداران اینتر را شیفته خودش کرد.

شبی که جوزپه مه‌آتزا فقط یک نام را فریاد زد: طااارمی!

به گزارش "ورزش سه"، طارمی شب گذشته بهترین بازیکن اینتر در جریان دیدار این تیم برابر ستاره سرخ بلگراد در هفته دوم از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود و به خوبی نشان داد که دلیل اصرار مدیران این باشگاه و سیمونه اینزاگی برای به خدمت گرفتن و استفاده از او چه بوده است.

این بازیکن که از ابتدا در ترکیب اصلی اینتر قرار داشت، بارها توانست موقعیت‌هایی را روی دروازه تیم حریف ایجاد کند و در تمامی دقایق بازی دونده و پرقدرت ظاهر شد و همین باعث شد که سرمربی این تیم تصمیم بگیرد که تا پایان بازی او را در زمین حفظ کند و پاداش این اعتماد را هم به خوبی گرفت.

طارمی در نیمه دوم موفق شد دو پاس گل برای مارکو آرناتوویچ و همچنین لائورتارو مارتینز ارسال کند و پشت ضربه پنالتی اعلام شده به سود تیمش هم ایستاد تا آن را به گل تبدیل کند و به این ترتیب ستاره درخشان تیمش در این بازی بود و توانست جایزه بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کند.

2089359

هوادارانی که شب گذشته برای تماشای بازی اینتر راهی ورزشگاه شده بودند شیفته و مبهوت درخشش این ستاره ایرانی بودند و از این که او توانست بالاخره اولین گلش را با پیراهن این تیم به ثمر برساند بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند و همین باعث شد که به سبک خاصی در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا مشغول تشویق او شوند.

میرکو منگوتزی تصاویری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که نشان می‌دهد بلندگوی ورزشگاه را در دست دارد و نام کوچک مهدی را فریاد می‌زند تا هواداران به سبک قدیمی با فریاد زدن نام خانوادگی او از روی سکوها، علاقه خودشان را به این بازیکن نشان دهند و شور و هیجان تماشاگران نشان از محبوبیت خاص و ویژه طارمی در بین آنها دارد که منتظر تماشای درخشش بیشتر و گلزنی‌های بعدی او در دیدارهای حساس برای اینتر هستند.

دیدگاه‌ها