کد خبر : 2073873 | 11 مهر 1403 ساعت 11:39 | 12.9K بازدید | 11 دیدگاه

تقابل تیم‌های گلزن در همه بازی‌ها؛

پرسپولیس- چادرملو: جدال 2 سرمربی هجومی لیگ!

گاریدو و اخباری در حالی تیم‌های خود را آماده می‌کنند که در تمام مسابقات این فصل موفق به گلزنی شده‌اند.

پرسپولیس- چادرملو: جدال 2 سرمربی هجومی لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در تمام پنج مسابقه فصل جدید لیگ برتر موفق به گلزنی شده و هفت بار دروازه حریفان خود را باز کرده، ولی آنها در هفته هفتم برابر تیمی قرار می‌گیرند که آنها نیز همین اتفاق را رقم زدند و شاگردان سعید اخباری نیز با نمایش هجومی توانسته‌اند در تمام 6 بازی اخیرشان چنین کاری انجام بدهند.

پرسپولیس با وجود گلزنی در تمام پنج مسابقه لیگ برتری، در دیدار لیگ نخبگان آسیا مقابل الاهلی عربستان نتوانست این کار را انجام بدهد و این هفته در شرایطی میزبان چادرملو خواهد بود که سعید اخباری و تیمش در همه مسابقات توانسته‌اند گلزنی کنند و می‌توانند سرخپوشان را به دردسر بیندازند.

2089436

نمایش هجومی شاگردان اخباری پس از صعود شگفت انگیز به لیگ برتر جالب توجه بوده و آنها توانسته‌اند در هر بازی یک گل بزنند و دو پیروزی مهم و دو مساوی داشته باشند تا 8 امتیاز کسب کنند و بالاتر از تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، استقلال و... در جایگاه هفتم جدول بایستند که فراتر از انتظار برای آنها بود.

پرسپولیس با وجود نمایش هجومی در هفته‌های اخیر، باید متوجه حملات شاگردان اخباری هم باشد و اجازه ندهد آنها برای هفتمین بازی پیاپی در لیگ برتر به گل برسند و مطمئنا جدال این دو تیم جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ها