کد خبر : 2073867 | 11 مهر 1403 ساعت 11:21 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

حتی با این تیم هم من مربی جاه‌طلبی هستم

سرمربی تیم والیبال تیم مس رفسنجان با تأکید بر تشکیل دیرهنگام تیم، از کاهش توقعات نسبت به عملکرد آن در فصل جدید گفت.

حتی با این تیم هم من مربی جاه‌طلبی هستم

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب رضا تندروان به‌عنوان سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان یکی از شگفتانه‌های والیبال ایران بود؛ مربی‌ای که با تیم شهداب قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ شده بود و کمتر کسی انتظار داشت هدایت مس را در فصل جدید بپذیرد.

تندروان در خصوص شرایط تیم والیبال مس رفسنجان اظهار داشت: «تیم قرار بود از قرعه‌کشی کنار گذاشته شود، اما با پیگیری مدیرعامل محترم باشگاه در لحظه آخر در لیگ باقی ماند. در ظاهر به نظر می‌رسید که تمام بازیکنان توانمند جذب تیم‌های دیگر شده‌اند و کار ما برای جذب بازیکن سخت است، اما من اعتقاد داشتم هنوز بازیکنان باکیفیتی هستند که در این سال‌ها کمتر دیده شده‌اند.»

وی به جذب دو بازیکن از هند و پاکستان اشاره کرد و افزود: «سطح کیفی والیبال این دو کشور پایین‌تر از ایران است، اما تصمیم گرفتیم برای جبران کمبود بازیکنان دریافت‌کننده باکیفیت از کشورهای دیگر استفاده کنیم.»

تندروان در پاسخ به اینکه آیا تیم مس در لیگ باقی می‌ماند، گفت: «ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده، اما باید با تفکرات قوی هر بازی را یک فینال بدانیم و برای هدف‌مان بجنگیم. من مربی جاه‌طلبی هستم و سعی می‌کنم بهترین اتفاق ممکن را برای تیم رقم بزنم.»

وی همچنین درباره فلسفه مربیگری‌اش و توجه به بازیکنان جوان توضیح داد: «یکی از وظایف مربی تشخیص و پرورش بازیکنان بااستعداد است. این تجربه موفق را در شهداب داشتم و امسال هم فضایی برای جوانان مستعد فراهم کرده‌ایم.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «جامعه والیبال بزرگ نیست و اهالی آن باید به جای رودررویی، در کنار هم باشند.»

دیدگاه‌ها