کد خبر : 2073865 | 11 مهر 1403 ساعت 11:13 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

بازداشت هافبک سیتی به اتهام سرقت گوشی!

ماتیوس نونیز به اتهام سرقت یک گوشی همراه در رستورانی در شهر مادرید بازداشت شده است.

بازداشت هافبک سیتی به اتهام سرقت گوشی!

به گزارش "ورزش سه"، نونیز در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر از توی سرمربی تیم ملی پرتغال برای حضور در اردوی این تیم دعوت نشد و به همین دلیل برای سپری کردن چند روز تعطیلی به همراه یکی از دوستانش راهی شهر مادرید شده بود.

ال‌موندو خبر داده است که این بازیکن ۲۶ ساله در یکی از رستوران‌های شهر مادرید حضور داشت که با مردی ۵۸ ساله که سعی داشت بدون اجازه عکسی از او در رستوران بگیرد درگیر شد و به علت عصبانیت شدید گوشی همراه او را گرفت و حاضر نشد که آن را پس دهد.

همین باعث شد که این مرد اسپانیایی با پلیس تماس بگیرد و نیروهای پلیس پس از حضور در این رستوران به این بازیکن دستبند زدند و او را به ایستگاه پلیس شهر مادرید منتقل کردند تا پس از پاسخ دادن به چند جواب و حضور وکیلش در نهایت اجازه دادند که او ایستگاه پلیس را ترک کند.

اما این اتفاق و بازداشت این بازیکن برای او بدون هزینه و دردسر نخواهد بود و انتظار می‌رود که به زودی دادگاهی علیه او در شهر مادرید برگزار شود و او باید خودش را برای حضور در این دادگاه و ارائه دفاعیات آماده کند. گفته می‌شود که مدیران سیتی هم از اتفاقی که برای این بازیکن رخ داده ناراحت و عصبانی هستند، اما هنوز مشخص نیست که آیا قصد دارند برخوردی با او انجام دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها