کد خبر : 2073862 | 11 مهر 1403 ساعت 11:03 | 4.1K بازدید | 6 دیدگاه

امیدواری آرتتا: می‌توانیم قهرمان اروپا شویم

میکل آرتتا معتقد است که تیمش می‌تواند در بین مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

امیدواری آرتتا: می‌توانیم قهرمان اروپا شویم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات مقابل پاری سن ژرمن به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و اولین بردش را در مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان به دست آورد.

توپچی‌ها در این بازی توانستند نمایش خوب و تحسین برانگیزی را ارائه کنند و برابر پی‌اس‌جی که با وجود جدایی بسیاری از ستاره‌هایش همچنان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید، قدرتمند و درخشان ظاهر شدند تا توانایی‌هایشان را به رخ این تیم کشیده باشند.

2089387

این عملکرد خوب آرتتا را به ادامه این مسیر امیدوار کرده و او پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: "من واقعاً خیلی خیلی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما برابر حریفی به میدان رفتیم که شخصیتی قابل تحسین دارد. اگر جسارت کافی را نداشته باشید نمی‌توانید با چنین تیم‌هایی به خوبی بازی کنید. در نیمه اول کاملا به بازی مسلط بودیم و فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم.

بازیکنان من در این بازی بسیار مصمم و شجاع بودند و این چیزی بود که من روز گذشته هم درباره آنها حس کردم که احساس متفاوتی برای فصل جدید دارند و این عملکرد درخشان را در زمین هم به نمایش گذاشتند تا نشان دهند که می‌توانند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها باشند."

دیدگاه‌ها