کد خبر : 2073861 | 11 مهر 1403 ساعت 10:36 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

پرواز دوباره برای تکرار کلین‌شیت؛

گوهری از سپاهان خاطره خوش دارد (عکس)

دروازه‌بان استقلال خوزستان به دنبال نمایش بازی رفت سال گذشته برابر سپاهان است.

گوهری از سپاهان خاطره خوش دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان با وجود نمایش خوبی که در دیدار اخیرش مقابل ملوان انزلی ارائه داد، در لحظات پایانی با یک گل مغلوب شد، اما آنها حالا به فکر مسابقه بعدی با سپاهان هستند تا بتوانند مثل دیدار برابر استقلال، یک تیم بزرگ دیگر را متوقف کنند و در این بین میودراگ بوژوویچ روی درخشش بازیکنان باتجربه‌ای مثل احمد گوهری حساب ویژه‌ای باز کرده است.

احمد گوهری که در نخستین حضورش در ترکیب استقلال خوزستان نمایش درخشانی مقابل استقلال تهران داشت و دروازه خود را بسته نگه داشت، حالا خودش را آماده جدال با سپاهان می‌کند و امیدوار است باز هم عملکرد موثری در دروازه آبی‌ها داشته باشد و گلی دریافت نکند.

2089423

دروازه‌بان سابق پرسپولیس که شرایط خوبی در استقلال خوزستان دارد، در مسابقه رفت فصل گذشته که در آلومینیوم اراک عضویت داشت، یکی از بهترین‌های تیمش در ورزشگاه نقش جهان بود تا پیروزی یک بر صفر به دست بیاورند و حالا می‌خواهد این روند را با آبی‌های جنوب هم داشته باشد.

گوهری که همواره نمایش خوبی برابر سپاهان داشته، امیدوار است همراه با استقلال خوزستان نیز روز درخشانی در جدال روز شنبه آینده با طلایی پوشان داشته باشد تا تیمش هم امتیاز بگیرد.

دیدگاه‌ها