کد خبر : 2073856 | 11 مهر 1403 ساعت 10:12 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه میلیاردی مدیرعامل چادرملو بخشیده شد

با اعلام کمیته استیناف، جریمه یک میلیاردی ریالی مدیرعامل چادرملو رد شد.

جریمه میلیاردی مدیرعامل چادرملو بخشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور حکمی، رأی به جریمه صد میلیونی علی عطایی، مدیرعامل چادرملو داد. این کمیته، اظهارات نامبرده را از مصادیق اظهارات غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت دانسته بود.

پس از آن بود که باشگاه چادرملو با اعتراض به کمیته استیناف، نسبت به حکم صادره اعتراض کرد که این موضوع با موافقت کمیته استیناف روبرو شده و جریمه عطایی بخشیده شد.

در این حکم آمده است:
در خصوص استیناف مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو اردکان نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت مدیرعامل باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها از طریق اظهارات غیرفنی در مصاحبه پس از مسابقه بین تیم های چادرملو اردکان و شمس آذر قزوین با بررسی محتویات پرونده و امعان نظر در مفاد مصاحبه منتسب به ایشان ملاحظه میگردد اظهارات وی عموماً در چارچوب بیان مشکلات موجود در بازی یاد شده بوده و از این جهت نمی توان افراد را به لحاظ اظهارات متعارف مورد بازخواست قرار داد لذا با توجه به مراتب یاد شده تجدیدنظرخواهی وارد و مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال دادنامه تجدیدنظرخواسته نقض و حکم به برائت مشارالیه صادر و اعلام می گردد. رای صادره قطعی است.

دیدگاه‌ها