کد خبر : 2073853 | 11 مهر 1403 ساعت 10:01 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

بوکایو ساکا:

پی‌اس‌جی را بردیم تا در اروپا عرض اندام کنیم!

بوکایو ساکا می‌گوید پیروزی برابر پاری سن ژرمن برای آرسنال اهمیت زیادی داشت تا بتواند در اروپا خودی نشان دهد.

پی‌اس‌جی را بردیم تا در اروپا عرض اندام کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست آورد.

این اولین پیروزی شاگردان میکل آرتتا در فصل جدید و فرمت جدید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با توجه به تساوی بدون گل در بازی قبلی برابر آتالانتا بود و ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای آنها داشت که بتوانند جایگاه‌شان را در این مسابقات بهبود ببخشند.

پی‌اس‌جی با وجود جدایی بسیاری از ستاره‌هایش همچنان یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا به حساب می‌آید و ارائه یک بازی درخشان و حساب‌شده و پیروزی برابر این تیم باعث شد که آرسنال بتواند با انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری در ادامه این مسابقات در زمین حاضر شود.

ساکا با تایید این موضوع به اسکای اسپورت گفت: "وقتی در گفت‌وگوی تیمی پیش از بازی در حال صحبت با پسرها بودم به آنها گفتم که ما باید در این بازی به پیروزی برسیم تا بتوانیم در اروپا و پس از بازی مهم امشب عرض اندام کنیم.

خودمان به خوبی از این موضوع خبر داشتیم که مدتی بود نتوانسته بودیم با تمام کیفیت و قدرتی که در این تیم داریم در اروپا برابر حریفان بزرگ ظاهر شویم، با این حال امشب این کار را کردیم اما می‌دانیم که حالا نیاز داریم که چنین عملکرد خوبی را در خارج از خانه هم به نمایش بگذاریم و بتوانیم بردهایی را به دست آوریم."

دیدگاه‌ها