کد خبر : 2073852 | 11 مهر 1403 ساعت 09:50 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

گمنام اما خطرناک: چمپیونزلیگ یک مدعی جدید دارد

برست با پیروزی برابر سالزبورگ تبدیل به یک شگفتی جذاب در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

گمنام اما خطرناک: چمپیونزلیگ یک مدعی جدید دارد

به گزارش "ورزش سه" برست شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی سالزبورگ روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۴ برابر این تیم پیروزی برسد و یک شگفتی را در مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان رقم بزند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که پس از برگزاری نیمی از دیدارهای هفته دوم از فرمت جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، برست در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته باشد اما این تیم با ارائه یک نمایش درخشان و تحسین‌برانگیز نشان داده که مصمم است تا در مرحله حذفی این مسابقات حضور پیدا کند.

2089413

آنها در اولین هفته لیگ قهرمانان موفق شدند با نتیجه ۱-۲ برابر اشتورم گراتس به پیروزی دست پیدا کنند و سه امتیاز را از آن خود کنند و این روند خوب در بازی شب گذشته برابر سالزبورگ هم ادامه پیدا کرد تا آنها حالا یکی از مدعیان جدی صعود به مرحله یک هشتم لقب بگیرند و به دنبال رقم زدن یک شگفتی باشند.

عملکرد خوب و مقتدرانه و آمار درخشانی که بازیکنان این تیم در این دو بازی در لیگ قهرمانان به ثبت رسانده‌اند نشان می‌دهد که درخشش آنها و کسب شش امتیاز از دو بازی اتفاقی نبوده و این تیم شایستگی کسب هر دو پیروزی را برابر حریفانش داشته است.

2089411

هرچند بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان معتقد هستند که برست با توجه به اینکه دو بازی نه چندان دشوار را در پیش داشته توانسته است به دو پیروزی دست پیدا کند و عیار واقعی این تیم در بازی بعدی‌اش در لیگ قهرمانان که باید برابر بایرلورکوزن برگزار شود مشخص خواهد شد اما تعداد زیادی هم در حال تحسین روحیه این تیم برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا هستند.

برست در دیدارهای پدیده‌های باقیمانده‌اش از رقابت‌های لیگ قهرمانان باید برابر حریفان قدرتمندی مانند لورکوزن، بارسلونا و همچنین رئال مادرید به میدان برود و باید دید که آیا در نهایت موفق به تکمیل این شگفتی و صعود به مرحله حذفی این مسابقات خواهد شد یا خیر.

2089412