کد خبر : 2073848 | 11 مهر 1403 ساعت 09:03 | 23.8K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیم قطعی کاپیتان: در اروپا فقط رئال!

دنی کارواخال نمی‌خواهد در دوران حرفه‌ای فوتبالش برای هیچ باشگاه اروپایی دیگری جز رئال مادرید به میدان برود.

تصمیم قطعی کاپیتان: در اروپا فقط رئال!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کارواخال با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید، اما عملکرد خوب او در رقابت‎‌های فصل گذشته که نقش مهمی را در قهرمانی‌ این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرد و همچنین برای تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ هم بسیار تاثیرگذار بود از چشم مدیران این باشگاه دور نمانده است.

این بازیکن حالا بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را در اختیار دارد و از سال ۲۰۱۳ تا به حال پیراهن این تیم را به تن داشته و حالا مایل است که همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد و قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برساند تا این فرصت را داشته باشد که فصل آینده هم در اختیار رئال باشد.

فابریتزیو رومانو خبر داده است که مذاکرات مدیران رئال مادرید با این مدافع ۳۲ ساله و نمایندگان او به‌زودی آغاز خواهد شد و آنها به‌خوبی از خواسته قلبی او که ادامه حضور در این تیم است خبر دارند و به همین دلیل به نظر نمی‌رسد که مشکلی برای امضای قرارداد وجود داشته باشد چون هر دو طرف از این همکاری راضی و خوشحال هستند.

کارواخال پیش از این تنها یک بار و در فصل ۱۳-۲۰۱۲ پیراهن بایرلورکوزن را به تن کرد و به جز آن، در تمام طول دوران فوتبالش همیشه بازیکن رئال بوده و دوست ندارد که برای هیچ تیم اروپایی دیگری بازی کند و این تصمیم نهایی او برای سال‌های آخری است که به صورت حرفه‌ای در مستطیل سبز حضور دارد.

دیدگاه‌ها