کد خبر : 2073846 | 11 مهر 1403 ساعت 08:22 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

ژابی آلونسو: مقابل قدرت میلان بلوغمان را نشان دادیم

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، می‌گوید میلان مشکلاتی برای آنها ایجاد کرد، اما آنها با بلوغی که تیمش نشان داد، پیروز بازی شدند.

ژابی آلونسو: مقابل قدرت میلان بلوغمان را نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا هم پیروز از میدان خارج شد. آنها در بازی خانگی برابر میلان موفق شدند با گل ویکتور بونیفیس به پیروزی ۱-۰ برسند و در فرمت جدید این رقابت‌ها شش امتیازی شود.

2089406

آلونسو پس از بازی درباره نتیجه نهایی گفت: «این نتیجه‌ای عالی مقابل میلان بود که واقعاً برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرد، بنابراین ما باید بین زمانی که کنترل بازی را داشتیم و زمانی که آنها ابتکار عمل را به دست می‌گرفتند، تعادل ایجاد می‌کردیم تا بازی را از دست ندهیم.»

آلونسو ادامه داد: «در ۶۰ دقیقه اول ما واقعاً خوب بودیم، اما در پایان به دلیل بازی شنبه مقابل بایرن مونیخ کمی خستگی را احساس کردیم. ما همچنین روحیه و شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم و نتیجه را حفظ کردیم. خوشحالم که تیم بلوغش را نشان داد. اینجا لیگ قهرمانان اروپاست، شما باید بتوانید سخت تلاش کنید و از خودتان روحیه تیمی نشان دهید، نه فقط فوتبال زیبا بازی کنید. این یک قدم مهم برای ماست.

از آلونسو پرسیده شد که آیا پیراهن آلوارو موراتا را پس از سوت پایان بازی دریافت کرده یا نه، او پاسخ داد: «بله، او وقتی در یووه بود، پیراهنش را به من داده بود و امشب هم مثل آن زمان، پیراهنش را به من داد.»

دیدگاه‌ها