کد خبر : 2073844 | 11 مهر 1403 ساعت 02:07 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین: به تیمی ۷ تا زدیم که شش ماه نباخته بود!

نوری شاهین، سرمربی دورتموند معتقد است که سلتیک به هیچ عنوان‌ حریف ساده‌ای برای آنها نبوده چرا که در شش ماه اخیر شکست ناپذیر بودند‌.

شاهین: به تیمی ۷ تا زدیم که شش ماه نباخته بود!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند با برتری پرگل ۷-۱ مقابل سلتیک  در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، حالا با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول این رقابت ها البته تا پایان روز نخست مسابقات قرار گرفته است.

نوری شاهین سرمربی زنبورها در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" احترام زیادی برای سلتیک قائل بودیم چرا که آنها در شش ماه اخیر هرگز شکست نخورده بودند و به عنوان قهرمان اسکاتلند مقابل ما قرار گرفتند‌. اما ما امروز بیش از اندازه میل به گلزنی داشتیم و این باعث می‌شود کار حریف مقابل دورتموند به سخت ترین حد ممکن برسد. از اینکه کیفیت و سرعت بالایی در خط حمله داریم بسیار خوشحال هستم."

ستاره درخشان دورتموند در این بازی کریم آدیمی جوان بود. شاهین در واکنش به درخشش او گفت:" حرفی برای گفتن باقی نگذاشت. او بازیکن بسیار خوب  و باهوشی است و این تنها بخشی از توانایی های بی شمارش بود."

2080603

شاهین همچنین در مورد عملکرد سینوسی خط حمله تیمش در این فصل افزود:" در بازی مقابل اشتوتگارت نتوانستیم همانند بازی امشب زود به گل برسیم و همان باعث شد تا کار برای مان سخت شود. طبیعتا اگر موقعیت های گلزنی ابتدای آن بازی را هم تبدیل به گل‌ میکردیم، نتیجه به آن صورت رقم نمی‌خورد.

بنظرم در پایان بازی هفته بعد و شروع تعطیلات بازی های ملی، حالا می‌توانیم عملکرد خود تا اینجای فصل را بسنجیم و با یک ریکاوری خوب آماده بازی های سخت در ادامه فصل شویم."